• Коли ти невдало пофарбувалась •
! міні фф з Техьоном !
- ну ладно, вже можете не стримуватися.. - махаєш на Техьона і доньку рукою, а вони в цей час починають голосно сміятися.
Невільно, в тебе теж з'явилася посмішка губах. Ще раз поглянувши на себе в дзеркало, ти хмикаєш і повертаєшся до них. Опустивши руки на стіл, ти тяжко вдихаєш:
- і так, дорогенькі мої, тепер це мій новий образ! вам подобається? - ти граєш бровами, чим більше смішиш Техьона і доньку.
- дуже, - відповідає чоловік, а ти задумалася на секунду.- чудово! Я ось думаю, що для повного образу мені потрібно ще зробити зеленими брови, як думаєш, мені піде? - ти зробила вигляд , що задумалася.
- мамо, то тоді будеш виглядати як жабка! така ж зелена! - заливається дзвінким сміхом дівчинка, а за нею Техьон, а ти з ніжністю дивишся на на них.
- моя кохана жабко, як ти взагалі вирішила перефарбуватися? Ти ж начебто була сторонником цього, не хотіла псувати волосся.. - Техьон підходить до тебе і ніжно цілує.
- Мені просто захотілося змін, це було неочікуване рішення.
В тебе такого ніколи не було? - легенько крутишся на носочках і цілуєш чоловіка. В відповідь він посміхається, і притягує тебе.- ні, не було. - посміхається тобі в шию, на що ти легенько смієшся.
- тобто не було? Тобто не було, тату? А як ти тоді поліз в дитячу гірку, бо дуже хотів спуститися але в кінці кінців ледь на застряг! - обурилася донька.
- ти що ледь не застряг в дитячій гірці? - шоковано дивишся на чоловіка. - та то хто ще робить необдумані рішення! - возмущаєшся ти.
- добре, добре, не злися, жабко! Я ж обіцяв, що буду з тобою, і в горі, і в радості, і в щасті, і в смутку, і пориві твоїх необдуманих рішень! - ти легенько б'єш Техьона, а він йде в ванну.
- ти куди?
- як куди? Робити необдумані рішення. Ну а що? Раптом мені пощастить і мені буде личити зелений колір! - пристрибуючи, немов дитина, Техьон йде в ванну кімнату, а ти умиляйшся своїм коханим чоловіком.
- а мені! а мені можна теж в зелений! будь ласка, мамо! - привертає твою увагу донька, на що ти відповідаєш:
- зробимо тобі кілька зелених прядок, якщо ти так сильно хочеш, доню.
Від авторки:
шось взагалі срака відбувається...
а як ви? як ваш моральний стан?
в нас ще тиждень навчання і будуть канікули. чекаю їх з нетерпінням.я надіюсь, що ви себе добре почуваєте, тепло одягаєтесь і живі здорові.
дякую за читання! не забувайте ставити зіроньки і за можливості писати коментарі.
якщо є якась ідея для міні фф, то можете написати, я спробую втілити.гарного вечора!💗
ВИ ЧИТАЄТЕ
Бтс реакції та міні фанфіки
RandomМилі, сумні, веселі реакції з учасниками групи БТС. 14.07.2023 #3 в бтс