Такі бажані дві смужки. І ось ти ридаєш в обіймах коханого. Стільки часу, зусиль ви витратили, щоб зачати дитину.
Це було осознане рішення. В 15 років ти дала собі обіцянку, що народиш дитину, коли будеш готова як морально так і матеріально.
Твої батьки були не готові до дітей. Вони одружилися тому, що мама була вагітна тобою. Вони обоє не були готові до дітей, але все одно прийняли рішення, щоб ти з'явилася. Перші роки їм було складно, з малою дитиною на руках. Батько не зміг знайти роботу, мати віддала тебе у яслі, щоб піти працювати і заробити хоч якусь копійчину.
З часом, з фінансами все налагодилось. Коли тобі було 8, мама народила ще одну дівчинку. Ти прекрасно відчувала різницю їх любові до себе та Кріс(ім'я сестри). Ти бачила, як батьки були щасливі з молодшою донькою. Бачила їх посиденьки разом і коли ти хотіла до них приєднатися, то тебе відштовхували. Ти відчувала різницю, але батьки говорили, що вони люблять вас однаково. Але це було не так.
З часом у вас почалися сварки. Батько почав пити і у своїх проблемах звинувачувати тебе.
***
- Краще б ти не народилася! Краще б ти померла тоді! - загарчав батько
І час ніби зупинився. Ти подивилася на нього зляканими очима. Як міг сказати таке рідний батько. Це виходить за твої рамки сприйняття.
Чоловік замахнувся і дав ляпаса. Місце удару боляче занило. Хочеться вибігти з будинку і сховатися десь, де тебе не знайдуть. Ти підкорюєшся цьому відчутті. В слід тобі кричить батько:
- Біжи, біжи! І більше не повертайся!
В той день для тебе батьки померли. Ніхто не став на твою сторону, ніхто не захистив. Так відбувається вже давно. Нікому за тебе заступитися, але в той день ти зустріла його. Свій сенс життя.
***
- Дівчино, що з вами? - підходить молодий хлопець.- Все нормально...
- Як може бути нормально, якщо ви стреметете. Що з вами сталося? - занепокоєно промовив Намджун і перевів погляд на твоє обличчя і завмер. - Це хто з вами зробив?
- Ніхто... - Ти встала, щоб піти, але міцні чоловічі руки зупинили тебе. Намджун обережно взяв ткбк за лікоть, щоб відвести в кафе.
Так ви і познайомилися. Пізніше у вас зав'язалася розмова, ви зрозуміли, що маєте багато спільного і почали спілкуватися. Так ти отримала спочатку хорошого друга, а пізніше чоловіка, який не дасть тебе в образу, а хлопець отримав чудову дівчину, яка підтримує його, і не засуджує його справи, як роблять його батьки.
Ви ідеально підходите один одному. Намджун не давав тебе в образу і завжди був поруч.
***
- Мені шкода. На жаль, матір врятувати не вдалося, у нас в пріоритеті життя дитини.- Що? - Червоні від недосипу очі Намджуна блукають по коридору. Ти стільки часу промучилась, народжуючи дитину, що це затяглося на годин 8. Це були довгі 8 годин для Намджуна.
Лікар пішов, а твій чоловік з всієї сили вдарив кулаком об стіну. Намджун не міг повірити, що ти пішла від нього.
- Моя маленька... Ми мали б разом виховувати нашу донечку. Я б хотів, щоб ти була з нами. Дивилася на її перші дні життя, кроки, слова. Наша мрія здійснилася, у нас є донька. Але якою ціною... Т/И, я тебе кохаю і буду кохати.
Ви ідеальні один для одного. Але ж в світі є заздрісні люди, які заважатимуть чужому щастю. Кріс. Ця стерва вирішила завадити вашому щастю. Дивлячись як Намджун страждає, вона в голові складає план, як до нього підкрастися. Хто ж знав, що через заздрощі, що в тебе з ним все вийшло, твоя сестра захотіла зруйнувати ваше щастя. Але ж якою ціною... Сказати Намджуну, що ти мертва, а тобі, що він тебе ненавидить. Це легко, а маленька Т/І повірить Кріс, адже ця сучка до біса чудово вселяє людям свою думку. Так що вони самі починають в це вірити. Але чи захочеш ти помститися їй за всі образи, за всю біль, що вона тобі зробила? Вирішувати тільки тобі.
ВІД АВТОРКИ: ця ідея давно була у мене в голові, все ніяк не могла написати. Як вам? Чесно, мені дуже подобається. Пишу пізно, тому можуть були помилки [ 0:48 ]. Мені аж захотілося написати продовження, де Т/І мстить сестрі. У мене навіть в голові з'явилася думка, що в Кріс вийшло звабити Намджуна і тепер вона його дружина... А потім з'являється Т/І, і всі такі:
ОМГШ, Т/і воскресла!!!
Хпх. Це мої думки пішли вже в інше русло. Хоча, можливо вам буде цікаво прочитати таку історію, то скажіть, зможу ці думки зібрати докупи і написати.Вирішую все ж таки показати, що я ще не здохла😁 реакції і фанфіки будуть виходити. Через те, що літні канікули, я думаю, що зможу частіше випускати ніж раз чи два в тиждень.
Дякую за увагу❤️
ВИ ЧИТАЄТЕ
Бтс реакції та міні фанфіки
RandomМилі, сумні, веселі реакції з учасниками групи БТС. 14.07.2023 #3 в бтс