16 лютого.
Сяйво місяця проникає через вікно і кухню, де ведеться душевна розмова т/і та джина.
Дівчина лежить на плечі хлопця і здригається від сліз. Її очі напухлі та червоні від пролитих сліз. На тілі видніються свіжі шрами від порізів, на руках, плечах, ногах, ляжках. Здається, це все перейшло межу. Ні, це справді перейшло всі межі.
— Боляче... — шепоче дівчина, коли Джин намагається підняти її та віднести в спальню.
Хлопець знервований і старається її взяти обережно, щоб не причинити біль. Але дівчина все одно шипить.
Опустивши Т/і на ліжко, Джин лягає біля неї та обережно вкриває ковдрою по саму шию. З очей дівчини скочується кілька сльозинок.
— Джин, будь ласка, не полишай мене...
— Мила моя, я тебе не залишу. Я буду з тобою. Я буду з тобою боротися до самого кінця. Я тебе витягну з цього лайна.
Хлопець схиляється над обличчям Т/і і ніжно цілує в чоло.
— Джин, скажи, я справді урод..? — неочікувано питає дівчина.
— Ти найкрасивіша дівчинка, яку я коли-небудь зустрічав. Ти прекрасна завжди. Навіть коли прокидаєшся сонною . Навіть коли злишся, ти дуже мило морщиш носик, і я вже не можу бути злим на тебе, адже ти змушуєш мене посміхатися. Ти до біса мила. Я хочу, щоб ти посміхалася. Щоб твої очі були наповнені життям та світилися від щастя. Я хочу зробити тебе щасливим і надіюсь, і я впевнений що мені це вдасться.
Джин ще раз цілує Т/і, але на цей раз в губи. Він торкається легенько, майже не відчутно. Витерши великими пальцями дві доріжки сліз, він з впевненістю в голосі каже:
— ми пройдемо крізь це разом, люба. Завтра ж я запишу тебе до психотерапевта. Те, що ти зробила налякало мене. Краще ми звернемося до лікаря, і він нам допоможе.
Я буду завжди поруч. Ми справимось, ми разом через це пройдемо.Джин обережно приобнімає дівчину та вже в голові складає план, як тобі поборотися пошкоджувати себе.
Цієї ж ночі, він записав тебе до психотерапевта. Це невеличкий крок, але він вже почав боротися з цим. Він стане для тебе опорою і підтримкою, і попри всі істерики та сварки, він буде завжди на твоїй стороні. Разом з ним, ти будеш себе почувати в безпеці. Разом з ним, ви дійдете до вершини.
Його підтримка - найцінніша річ, яка допоможе тобі вибратися з цього лайна і нарешті дійти до кращого стану життя та здоров'я, як фізичного так і ментального.Від авторки:
Доброї ночі, зіроньки!🤍
І так, в мене є одна ідея для фанфіку, але він буде містити елементи містики. Чи цікаво вам було б таке почитати?🧐А хочу за кілька днів написали десь близько 5 історії/реакції, і почати регулярно випускати їх 👺
Ех, мрії мрії...
І ще, можете поділитися в коментарях ідеями для фф та реакцій?
А ще я вирішила я що міні фф, які будуть складатися з кількох частин я буду публікувати під видом нової історії. Але я буду тут писати, коли вони будуть виходити!
До речі, на днях я по планую опублікувати одну історію! Попереджаю, що вона буде 18+!)
Але це не перепона, якщо ви хочете її прочитати)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Бтс реакції та міні фанфіки
RandomМилі, сумні, веселі реакції з учасниками групи БТС. 14.07.2023 #3 в бтс