• коли він назвав твоїм іменем свою дружину ( ти як його секретарка, в яку він давно закоханий) <міні фф з Джином>
Знову заважають поспати. Ти підіймаєшся з ліжка і йдеш відчинити вхідні двері. Кого ж принесло так пізно. Третя година ночі. Пора спати, чим ти й займалася. Але хтось дуже настойчиво звонив в двері.
Відкривши двері, на тебе падає чоловік. Не зовсім падає, а опирається.
— Господин Кім...
Здивовано дивишся на нього.
— Т/І..
П'яним голосом звертається він. Ти допомагаєш йому дійти до дивану і лягти.
— Що сталося? — питаєш ти, очікуючи хоч якихось пояснень.
— Я хворий Т/і...
— Що? — перепитуєш. Щось тобі не зовсім подобається ця розмова. А якщо бути точніше — зовсім не подобається. Ти не любиш спілкуватися з п'яним людьми, не знаєш, що вони можуть витворити, а тут...
— Це якась залежність.... — Прикривши очі говорить твій начальник... — Знаєш чому я напився? Ні, не знаєш... Я до біса хотів тебе побачити. — Сокджин рощплющює на хвильку очі і посміхається, дивлячись на тебе. — Побачив...
— Господин Кім..
— Стій! Не перебивай! Дай мені сказати, в інший раз я не зможу...
— Добре, говоріть.
— Тобі колись говорили, що ти до біса прекрасна? — на цих словах ти зашарілась та почервоніла. Тобі було неловко слухати це від свого начальника...
— Я не знаю, як мені повезло закохатися в тебе. — Сокджин сміється.. Що..? Закохатися в мене? Він в мене закоханий? Можливо він жартує...
— Так, Т/І, я кохаю тебе. — відповідає на твій невірячий погляд. — Давно кохаю... Кохаю до нестями... До такої степені, що назвав свою дружину твоїм іменем... Як думаєш, це вже залежність?
— Господин Кім..
— Що, мила Т/І? — він поклав свою руку Тобі на щоку, і легенько відтягнув нижню губу.
— Я не знаю як на все це реагувати. Давайте ми завтра зранку поговоримо?
Відповідаєш йому. І справді як на це реагувати... Як би Ви відреагували, що ваш начальник зізнається вам в почуттях?
— Добре, Т/І...
На цих словах він прикриває очі і засинає, а тебе чекає безсонна ніч.
Сказати чесно, до Сокджина ти відносилась завжди з намірами дружби. Ти не намагалася привернути його увагу, адже він одружений. Правда говорили, що його шлюб фіктивний. Можливо це й так, і він і його дружина не мають один до одного почуттів.
Можливо варто дати йому шанс?Від авторки:
Нарешті я це зробила! Як же я рада, що змогла дописати цю невеличку історія.
Надіюсь, що Вам подобається 💗
Вибирайте, що хочете прочитати далі (напишіть в коментаріях що хочете, щоб я опубліковала):
• його реакція, коли ти сіла на дієту
• його реакція, коли ти змушуєш його ревнувати
• коли він не хоче одружуватися, адже вважає, що штамп в паспорті все одно нічого не означає (міні фф з Техьоном)
• його реакція, коли т/і вирішує пофарбувати волосся
• твоя реакція, коли він захворів
• твоя реакція, коли він назвав тебе іншим іменем
• його реакція, коли ти завагітніла.
(Якщо хочете подати ідею для фф чи реакції — напишіть в коментарях. Буду рада спробувати 👀)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Бтс реакції та міні фанфіки
RandomМилі, сумні, веселі реакції з учасниками групи БТС. 14.07.2023 #3 в бтс