Коли його друзі образили тебе, а він ніяк не відреагував.
! міні фф з Намджуном !
— т/і, все ж добре.. — Намджун простягає руку до тебе, хоче обійняти, але вон відпихаєш його.
Це до сліз образливо. Зараз ти поводиш себе досить грубо, але Намджун заслужив це. Яка людина буде мовчки стояти і слухати, коли твою дівчину принижують, твої ж власні друзі?
З твоїх губ виривається ще один всхлип, після чого Намджун робить ще одну спробу обійняти і заспокоїти тебе. Але ти знову не даєшся.— т/і, досить розводити цирк. Нічого ж такого не сталося! - починається злитися Намджун, на що ти дивишся на нього повними очима сліз.
— нічого не сталося? Ти серйозно, Намджун? Чорт забирай, я ненавиджу це все. Ненавиджу твоїх друзів, коли вони мене принижують. Це вбиває мене! Кожен раз, коли я заходжу в столову чути образливі слова, кожного дня, коли мій обід знову забирають і знущаються наді мною як фізично так і психологічно!
Ти переводиш подих, щоб хоч трішки заспокоїтися. Твоє тіло тремтить, тобі хочеться сховатися під теплою ковдрою, щоб тебе ніхто не чіпав, щоб ніхто не торкався. Взагалі хочеться сховатися від всіх.
- Намджун, я терпіла. Терпіла заради тебе, заради нас. Я думала, що з часом це все закінчиться, але ні. Я втомилася. Від твоїх друзів, які знущаються наді мною кожен день, від хлопця, який навіть з цим нічого не може зробити.
- Т/і, ти ж знаєш, що я не можу захистити тебе... - Намджун робить крок до тебе, але ти в ту ж секунду робиш крок назад. Ти дивишся йому в очі. Ти змучена від цього, сильно змучена.
- ох, так, звісно! Тобі твоя репутація дорожча за все! Навіть за свою дівчину!- ти театрально плескаєш в долоні і, дивишся на хлопця.
- Т/і, в нас таємні стосунки, ніхто про них немає знати. Їх ніби не має... Ми в школі ніхто один одному, ніхто про нас не має знати.
Ці слова тебе розбивають. Розбивають серце на мільйони маленьких шматочків. Ти шоковано дивишся на Намджуна. І як ти тільки могла закохатися в таку людину?
- Добре, я зрозуміла. Дякую за все, і прощавай.- Т/і, ти куди?
- Це тебе не стосується!
- Ще й як стосується!
- Ні, ти мені ніхто. Ніхто..
Ця розмова вивела тебе з себе. І повертаючись додому ти себе відчувала ніби в бульбашці. Ти не звертала уваги на оточуючих, що відбувається. Ще й як на зло почалася злива.
Вивело тебе з цього стану - звук сигналу автівки і фари. А далі темнота...
Пітьма. Блаженна темнота, така бажана, як морозиво в спекотній літній день. Спокій і тиша, ти закрила очі, не в змозі піднятися. Краще смерть ніж таке відношення коханої людини, і оточуючих.
Останнє, що ти бачила - кучка людей. Їх обличчя були розмиті. А десь далеко лунала сирена швидкої допомоги.
Від авторки:
Зіроньки мої, вітаю вас з новим роком і прийдешніми святами! Як ви? Як себе почуваєте
Я трішки з запізненням, але все ж таки публікую нові розділи! Доречі, ось тут буде 2 чи 3 розділи. Це ніби міні фф, але я його вирішила розкинути на кілька розділів. Як вам?
Ще раз вітаю зі святами, і всього вам найкращого, зіроньки!♡
Кожного і кожну обіймаю! ♡
ВИ ЧИТАЄТЕ
Бтс реакції та міні фанфіки
RandomМилі, сумні, веселі реакції з учасниками групи БТС. 14.07.2023 #3 в бтс