Хосок
- Хосок, що таке? - ти здивовано дивишся на хлопця, на що він трохи червоніє.
- Т/І... Ти протекла. - Ніяково відповів Хосок, на що ти зблідла.
- Т/І, все добре? - занепокоєно питає хлопець і бере тебе за руку, відводячи в вбиральню. Хто ж знав, що на першому побаченні у тебе стався такий конфуз...Намджун
Закрившись в туалеті, ти дала волю сльозам. Як так можна було?
Закривши лице руками ти заридала. Зцепивши губи, щоб всхлипили не виривались.
Це сталося неочікувано. Саме тоді, коли ти одягнула білі штани. Ти протекла. Все було б не так страшно, якби твоя "подруга" не повідомила про це всіх в класі. І ти з позором втекла.
Стукіт в кабінку вивів тебе з спогадів.
- Зайнято! - всхлипнувши відповіла ти.
- Т/І, я приніс тут тобі...
Намджун зробив ще одну спробу, але і ти привідкрила двері.
- Моя сестра повела себе жахливо. - на мить прикривши очі почав Намджун. - я не прошу, щоб ти її вибачила, це дуже підло з її сторони. Я хочу тобі допомогти.
З цими словами він протягнув тобі пачку прокладок і чорні спортивні штани. Взявши їх, ти подякувала Намджуну.Чимін
- Т/І, що сталося?
- Тату я... Я...
Ти не могла пояснити, що сталося. Те, що з тебе потекла кров і ти не знаєш, що це таке.
- Т/І, все добре. - Чимін присів біля тебе і витер твої сльози. - скажи, що сталося?
- Тату, я... у мене кров... - ти заплющила очі очікуючи, що він почне кричати.
Чимін подивився на кроваву простінь і видихнув.
- хух, я то думав... Стоп! Тобі мама нічого не говорила про місячні? - запитав він і подивився тобі в очі. Ти заперечно похитала головою.
- Я зрозумів... - на секунду він розгубився, але він взяв себе в руки і промовив:
- Я тобі зараз поясню, що відбувається з тобою і твоїм тілом. Ти пам'ятай, що це нормально і не потрібно цього стидитися. Це один з етапів дорослішання у дівчаток, і у кожної відбувається менструація. Це вже проблема, що її не має, і тоді потрібно звертатися до лікаря.
- Менструація...? - ти подивилася на нього здивованими очима.
- Так, я тобі зараз все поясню...
Чимін провів з тобою розмову і пояснив про місячні. Тато розказав, що потрібно дотримуватися правил особистої гігієни, використовувати прокладки, і дав кілька порад, як полегшити біль.Юнгі
- Я швидко збігаю в аптеку. Туди і назад! - Юнгі поцілував тебе і взявши гаманець пішов.
Посміхнувшись, ти зручніше розмістилася на дивані і почала шукати фільм. Так, у тебе почалися місячні. Так, ти протекла. Це фізіологія, і з кожною це може трапитися. Нажаль, у тебе залишилася одна прокладка і хлопець вирішив, сходити в аптеку.
Ця ситуація не змінила ваші плани, і ви подивитись фільм, як і планували.Техьон
— Вибачте, можна вийти? — ти нервово запитала в вчителя географії.
— Ні, не можна! — гаркнув він. Зазвичай вчитель дуже добрий і може війти в положення, але сьогодні він розлючений. Здається, що він ось-ось зірветься.
— Але... — почала ти, як він все ж таки зірвався.
— І що ти там будеш робити? Це школа а не курільня. Знову в туалеті курити? Ти сидиш в класі до кінця уроку, і тільки спробуй вийти — вилетиш зі школи. Чи ви думаєте, що ми, вчителі, не знаємо, що старші класи курять в туалетах. Ваш запах електронок видає все.
Ти опустила голову і тихенько всхлипнула. Ти ніколи не курила, більше того, ти не можеш терпіти запах і цигарок, а від електронок у тебе голова болить.
Це противне відчуття. Здається, що у тебе почалися місячні. Так, внизу живота тягне і тобі хочеться вити. Ні обезболу, ні прокладок у тебе не має. Потрібно піти в туалет і терміново, але... але слова вчителя...
Все ж таки ти зробила вибір. Взявши телефон, ти вибігла з класу.
— Т/І! — крикнув вчитель. Він не став за тобою бігти, а підійшов і взяв щоденник. Випадково, він подивився на твій стілець і побачив кров.
"Що я накоїв?"
Пронеслось у нього в голові.
Чонгук
- А що це в нашої Т/І в руках? - з знущанням в голосі запитує Чонгук і вириває з твоїх рук прокладку. Піднявши її високо, щоб всі бачили, він покрутив її і голосно сказав:
- А що це таке, Т/І? Невже ти протекла?
- Оу, чи ти настільки тупий, що не знаєш фізіологію жінок, чи ти таким тупим притворюєшся. Хоча це 1 варіант. Можливо мені варто опублікувати твоє фото зі стояком, щоб всі побачили твій маленький член, навіть в збудженому стані? - ти не знала, звідки в тебе з'явилася така сміливість. В тебе не було ніякого фото Чонгука, і ти не могла нічого зробити.
Ти швидко пішла в туалет під пристальними поглядами одноклассників.Сокджин
- Т/І, почекай!
Сокджин забрав у тебе валізу.
- що почекай? Почекай, поки я з друзями висмію тебе, а пізніше буду поводитися як ні в чому не було? Я не буду це терпіти!
- Т/І, я...
- Ти вибрав сміятися разом з друзями, ніж допомогти мені! - ти крикнула на нього. Ця сварка довела тебе. Тобі вже нічого не хочеться, тільки піти з цього дому і не бачити Джина.
- Уявляєш, я протекла! І що? Це може з кожною статися. Може зміститися прокладка і т.д. Джин, я не хочу більше так. Ти постійно вибираєш сторону друзів, а не своєї дівчини. Мені це набридло. Я йду, тепер ти можеш сміятися з друзями скільки завгодно. Бувай!
З цими словами ти пішла з квартири і разом з життя Джина.Від авторки:
Як ви бачите, я брала не тільки ситуації, що Т/І дівчина мембера. Мені здається, що це досить заїждено і хотілося щось новеньке. Та ситуація з Чиміном, бувають і такі... І це печально...
Хех, признатися чесно, мені б хотілося дописати з Техьоном і можливо з Чиміном. Хто знає... Можливо вийде і непоганий міні фанфік.
Дякую, що читаєте, ставите зірочки та коментуєте❤️
Це допомагає розвитку і хочеться писати більше💜
Якщо у вас є якісь ідеї щодо реакції чи міні фф, то пишіть, буду рада спробувати☺️
ВИ ЧИТАЄТЕ
Бтс реакції та міні фанфіки
RandomМилі, сумні, веселі реакції з учасниками групи БТС. 14.07.2023 #3 в бтс