Він робить тобі сюрприз

208 9 0
                                    

Хосок

— Зачекай, не йди сюди!

Чуєш ти, як кричить Хосок в вашій спальні.

— Навіть не думай, посуд сьогодні ти миєш , твоя черга! — йдеш впевнено в кімнату і відчинивши двері дивишся на ліжко. Бачиш постіль всіяну пелюстками троянд. На тумбі стояли ароматичні свічки, і від них відходив приємний запах.

Хосок застиг біля ліжка з бутилкою червоного вина.

— Т/І... — тихо прошепотів хлопець.

— Ой, я нічого не бачила! — ти поспіхом закрила двері, і щасливо посміхнулася.

Намджун

Дзвінок в двері. Ти здивовано дивишся на годинник.
"Хто в таку рань приходить." Думаєш ти.
Піднявшись зі стільця, прямуєш до дверей, паралельно струшуючи крихти бутерброда з одягу.

— Міс Т/ф? — запитує кур'єр, на що ти киваєш головою. Розписавшись в документах, чоловік протягує тобі великий букет троянд.

Зачинивши двері, ти вдихаєш запах квітів і помічаєш записку.

"Мої коханій ♡"

Чимін

Вчорашній день пройшов чудово! Ти була зі своїм коханим, ви ходили в парк атракціонів, їли солодку вату, каталися на катерах,   веселилися. Ви давно так не проводили час разом. Через те, що він багато часу  приділяє роботі, ви стали менше спілкуватися, але Чимін попросив дати йому кілька днів вихідних... І ось ви знову разом. Хоча б на кілька днів.

Згадуючи вчорашній день, ти сама того не розуміючи посміхнулася. Твої думки розвіяв Чимін, що зайшов в кухню.

— Т/І, я тобі хочу дещо подарувати.

— Що? — запитуєш, помішуючи чай.

Хлопець протягує тобі якийсь блокнот. Ти спочатку не зрозуміла, що хоче.

— вчорашній день пройшов просто чудово... Ми давно так не веселилися. Я попросив одну людину, щоб він сфотографував нас. Ці фото тут, — хлопає по палітурці  альбому  і протягує тобі. — якщо ти засумуєш і мене не буде поруч, буде цей альбом, будуть спогади, які зігріватимуть наші серця. Я надіюсь, що скоро в мене буде більш вільний графік, щоб я міг достатньо з тобою бути, моя маленька.

Ти обійняла Чиміна і прошепотіла на вушко тихі, але такі теплі слова:

— дякую, коханий.

Юнгі

Сидячи в машині, ти перебирала папери, що тобі дали на роботі. Ти працюєш секретаркою в одній великій компанії. І ця робота тебе сильно втомлює. Кожного дня ти приходиш додому втомлена. Сил вистачає тільки на вечерю, душ і сон...

Краєм, ока ти бачиш, що їдеш не туди.

— Юнгі! Ти куди мене везеш! — запанікувала ти.

— Туди, де ти зможеш відпочити. Ти й так перенапружуєшся на роботі.

— А як же...

— Твій начальник в курсі, що тебе не буде. Дорога довга, так що можеш поспати.

— Дякую...

Техьон

— Т/І, ти не хочеш прийняти ванну?

— Не зрозуміла... Це ти мені так натякаєш, що я від мене тхне? — завелась ти від його слів.

— Ні..

—  Ну так і зразу би сказав, що від мене тхне, йди прийми ванну. Я вчора приймала душ. Ми вчора разом приймали душ.

—  Т/І, ти не так мене зрозуміла! Пішли! — Техьон взяв тебе за руку, і повів в ванну кімнату.

— Не хочу я з тобою йти! Відпусти мене!

— Я хотів зробити тобі приємно, набрав ванну, і намагався створити романтичну атмосферу.

Ти подивилася на пелюстки троянд, що лежали на піні, на рожеві свічки, шампанське та фрукти.

— Ой...  Незручно вийшло...

Чонгук

— розплющуй очі... — гаряче дихання хлопця обпалило твою щоку.

Ти зробила, що він попросив. З твоїх уст вирвалось:

— це мені? — говориш дивлячись на великого ведмедя і букет троянд.

— все моїй принцесі.

Сокджін
— обережно... Якщо що, то я тебе підстраховую...

Ти спочатку не зрозуміла, куди веде тебе хлопець. В тобі грала цікавість. Що ж придумав Сокджін на цей раз?

Щось подуло тобі в обличчя. Вітерець¿ Ви на даху ?

— а ну геть звідси!

Ти здригнулася від переляку. Знявши пов'язку з очей ти побачила, як твій хлопець розганяє безхатьків. Ти засміялася.

— Йдіть геть звідси!

Коли бомжі втекли, Сокджін зупинився. Він не міг повірити, що його сюрприз накрився мідним тазом.

— Це мав бути сюрприз. — промовив він, закривши обличчя руками.

— І це стало сюрпризом. Для тебе і для мене. Пхпхпхпхп.

— Угу

— Ну не злись... Але все ж таки тут прекрасний вигляд на місто.

— З цим і не поспориш.

Бтс реакції та міні фанфікиWhere stories live. Discover now