Намджун відомий тим, що він найвпливовіший бізнесмен. Він має компанію, яка займається створенням будинків. Крім цього, він власник кількох великих ресторанів у місті. Хлопець затятий трудоголік. Він не заспокоїться, доки не закінчить роботу.
Намджун дуже зайнята людина. У його житті немає місця для клубів та інших розваг. Тільки ти та робота.
Але останнім часом він почав сильно затримуватися на роботі, адже в компанії з'явився витік інформації. Інша компанія зробила точнісінько будинок з інтер'єром як у них. Чоловік був дуже злий. Він хотів подати на них до суду за те, що вкрали його ідею, але розумів, що без доказів це марно.
Через це хлопець довго засиджувався на роботі. він намагався знайти крадія, але поки що це безуспішно.
В цей час ти помітила, що він став менше їсти, погано спати. У хлопця не вистачало часу на тебе. приходячи додому, він трохи поїсть і знову почне працювати.
Бачучи його муки, твоє серце обливається кров'ю. Ти сильно переживаєш за нього, адже у нього стали дуже помітні синці під очима, обличчя втратило рожевий відтінок і стало якимось сірим. Ти не могла бачити його таким, тож вирішила зробити йому сюрприз.
Коли хлопець пішов на роботу, ти викликала службу, щоб прибрати спальню. ти не любиш прибиратися, але любиш готувати. Намджун дуже любить їсти те, що ти сама готуєш. Ти вирішила приготувати стейк, салат, та на десерт легкий тортик. Приготувавши їжу, ти вирішила не сильно морочитися на зовнішнім виглядом, тому, ти одягла легке біле плаття. Трохи завила волосся, залишивши його розпущеним. Доробляючи останні штрихи, щоб створити романтичну атмосферу, ти приглушила світло, поставила свічки і свіжі троянди на стіл, подивилась на годинник і зрозуміла, що зараз прийде Намджун.
Двері відчинилися і хлопець завмер на кілька секунд.
- Т/І, у нас якась важлива подія? - спитав він.
- Ні, я просто вирішила, тобі зробити сюрприз. Останнім часом, ти став менше їсти і майже не відпочиваєш. Я вирішила це виправити. - ти зніяковіло посміхнулася,.- сідай за стіл.
Хлопець підійшов до тебе, підсунув тобі стілець, після чого сам сів.
- Ти дуже гарна сьогодні.
- Дякую.
Ви їли мовчки. Першим мовчання порушив хлопець.
- Я вирішив проблему. у нас був хлопець, який зливав інформацію іншій компанії. докази знайдені, і я зможу подати до суду.
- це дуже добре. - Зраділа ти, адже зрозуміла що він зможе нарешті відпочити.
- Стейк просто чудовий! - доїдаючи з насолодою простогнав Намджун.
Після вечері, хлопець хотів ще попрацювати, але ти змогла його відвести до спальні.
- Т/і, мені потрібно закінчити роботу!
- Потім закінчиш! Тобі потрібно відпочити!
- Ну т/і.
- Все, Намджун, вистачить, ми відпочиватимемо! Ми давно не проводили часу разом, давай просто полежимо.
Він ліг у ліжко, а ти на нього. хлопець обійняв тебе за талію. Ти чмокнула його в губи і прислухалася до його серцебиття. Воно сповільнилося , а руки на талії розслабилися - отже, він спить. Слухаючи його розмірене дихання та серцебиття ти сама не помітила, як заснула.Від авторки:
Хех, цю історію я писала ще минулого літа. Зараз вирішила перекласти реакції і фанфіки, бо ідей не має (ну є ідея одна. { Ви поцілувались (ви друзі)}, вирішила ще її спробувати написати. А поки паралельно пишу ще 3 історії і перекладаю старі:)
А ще мене чомусь потягнуло створювати обкладинки до міні фанфіків та реакції.
Гарного Вам дня/вечора 💗
ВИ ЧИТАЄТЕ
Бтс реакції та міні фанфіки
RandomМилі, сумні, веселі реакції з учасниками групи БТС. 14.07.2023 #3 в бтс