міні фф з Намджуном! 2/¿

58 2 1
                                    

Коли його друзі образили тебе, а він ніяк не відреагував.

! міні фф з Намджуном !

★: 2/¿ part

pow: Намджун.

Я цілу ніч себе дивно почував.  З одного боку я винний. Вони мої друзі, а т/і - дівчина. І це дуже важко, вибрати когось із них, прийняти чию сторону.

Я тяжко видихаю і беру в руки телефон. Відкриваю переписку з т/і і пишу:

"нам потрібно буде серйозно поговорити. Так, я знаю, що ти малоймовірно захочеш мене чути, але я хоча б спробую зустрітися з тобою і поговорити. Давай завтра після школи підемо в кафе і все обговоримо?".

Відклавши телефон, я думаю як правильно зробити рішення. Справді, мене ніхто перед вибором не ставив, я сам це вирішив,і повинен обрати правильний вибір..

Кохану дівчину чи друзів, з якими я дружу більшу половину свого життя?
З одного боку, ці люди, які провели зі мною багато часу, і  деякі з них знають мене краще ніж я сам. З іншого - дівчина, з якою мі зустрічаємося 2 місяць, і не зрозуміло скільки часу будуть наші стосунки, особливо враховуючи цю ситуацію.

Уникнувшись носом в подушку, я намагаюся змусити себе заснути. Це погано виходить. Починається дощ і я надіюсь, що т/і нарешті дійшла до додому. Надіюсь, що вона не потрапить і не захворіє. Я згадую в що  вона одягнута.

Це спідниця і легенька кофтинка, а ще курточка. В грудях щось так болюче занило. Відчуття небезпеки, що щось трапиться жахливе.

Я знову заходжу в переписку з т/і. Вона не прочитала повідомлення.. Вона навіть в мережі не з'явилася..

Це відчуття небезпеки тільки посилилося. Що, якщо з нею шось трапилося?

Я швидко підіймаюсь з ліжка, одягаюся і вибігаю з будинку.
Серце стискає в жахливому передчутті. В горлі пересихає, я намагаюся набрати до т/і. Пальці мене не слухають, горло здавлює. В голову лізуть тупі думки.

Щось сталося. Я це нутром відчуваю...

***
— Т/і, я справжній дурень. Я ненавиджу себе за це. Ненавиджу за те, що ти постраждала. Це моя провина.

Я подивився на бліде обличчя т/і. Чорт, це все через мене. Я просто нікчемний хлопець. Я не заслуговую її...

Я беру її руку та обережно цілую. В очах застигли сльози. Я швидко їх витираю.
Ще не вистачало, щоб ще потоп зробив.

"Зберися, тряпко!" - твердить голос в голові. З великими зусиллями, я відриваюсь від т/і і виходжу з палати.

— Ви родич, Т/і т/і? - підходить лікар і я киваю головою.

— Що ж, що я можу сказати. Наразі стан пацієнтки задовільний,. Т/і отримала черепно-мозкову травму, і зараз знаходиться в комі. В кращому випадку, пацієнтка вийде з такого стану через кілька тижнів.

— Добре, дякую за інформацію. 

***
— Щось ти, Намджуне, останнім часом такий кислий, що сталося? — хлопає один з моїх друзів - мін Юнгі.

— Нічого.

— Що сталося? - підходить Техьон, а  мені хочеться піти з цієї компанії.

— Нічого. - де раз автоматично повторюю я.

— Ну ладно. Щось вже цією шмаркачки Т/і давно не має. Вже тиждень . Що це сталося? Невже вона зникла з цією школи? Ох, мрії-мрії.

Остання крапля. Я швидко підіймаюсь зі столу і повертаюсь до Техьона. 

— Що ти сказав? — Гарчу над його обличчям. Здається, він не очікував цього від мене адже в очах я помітив проблиск страху.

Від авторки:
щось мені підказує, що наступний розділ - буде завершальним)
в любому випадку, я не хочу затягувати цей фф дуже, викручувати його.
просто ідея давно в голові, потрібно якось звільнити місце для нових ідей))

до речі, як вам?)

приємного вечора, зіроньки!★

Бтс реакції та міні фанфікиWhere stories live. Discover now