Коли ти заснула у нього на плечі (ви не знайомі)

280 10 8
                                    

Хосок

Ти сиділа в автобусі, і чекала на свою зупинку. Щоб якось скоротити час, ти слухала  музику. Ти не помітила, як заснула, поклавши голову хлопцеві , який сидів на сусідньому кріслі, на плече.

— дівчино, вставайте.

Хосок легенько торкнувся до твоєї щічки і ти розплющила очі.

— що? — сонно пробурмотіла ти...

— я говорю, прокидайтеся. Вже ваша зупинка.

— вибачте... — пробурмотіла ти, і взявши речі вибігла з автобусу.

Намджун

Ти сиділа в кіно з подругою. Ти не любила даний жанр фільму, тому через нудьгу  заснула. Ти думала, що лягла на плече подрузі, але виявилося, що на плече хлопця, який сидів поряд.

— дівчино... — звернувся він до вас.

— ой, вибачте. — пролепетала ти сонним голос і тепер вже старалася не заснути до кінця фільму.

Чимін

Знову безсонна ніч. Останній тиждень, ти готуєшся до екзаменів. І в день і в ночі. Немає часу, щоб нормально поспати, і часто ти засинаєш в незвичних для себе місцях. І ось знову.

Ти сиділа за партою і повторювала конспект. Біля тебе сидів твій однокласник з паралелі, ти його не знаєш, адже не особо спілкуєшся з паралельним класом. Начебто, його звати Чимін... Напевно...

І ось знову, ти задрімала, поклавши голову на плече хлопця.

— знову спиш, — тихо говорить Чимін і намагається знайти зручну позу, щоб тобі було комфортно.

Юнгі

Ти сиділа в лікарні і чекала на свою чергу, але через те, що ти прийняла таблетки, тобі сильно хочеться спати. Хлопець, який сидів поруч помітив це.

— Ви можете поспати, я розбуджу вас, коли настане ваша черга, — промовив Юнгі усміхаючись до тебе.

— Дякую...

Заснула ти через кілька секунд, поклавши голову йому на плече.

Техьон

Ти сиділа зі своєю компанією в барі і випивали. До вас приєдналася компанія людей, яких не знала ти, але знали твої друзі. Від випитого алкоголю, ти відключилася на плечі одного хлопця.

— Техьон, то в тебе дівчина з'явилася?) — питає його друг, а Кім  тільки посміхається в свою склянку з пивом.

Чонгук

Чонгук відчув твою голову і вагався будити тебе чи ні. Наступна зупинка автобуса буде його. Чонгук обережно потряс тебе за плече.

— дівчино, прокиньтеся.

— що... Ой вибачте, я... Я випадково...

— не засніть, і не пропустіть свою зупинку, — промовив Чонгук виходячи з автобусу.

Сокджін

Був ранній ранок. Ти стояла в черзі за кавою. Вирішивши, що хлопець, який стоїть перед тобою не буде проти, ти лицем йому в плече. Сокджін тут же промовив.

— дуже цікаво, і як часто, ви торкається до людей без їхнього дозволу.

— вибачте, я думала ви не проти...

— думали? Ваші думки не стали реальністю. Я проти, щоб мене торкалися тез моєї на те згоди. — грубо відповів хлопець і купивши каву вийшов. А ти до кінця дня прокручувала цей момент і картала себе за цей вчинок, що спричинив обом незручності.


Від авторки:
як вам? 🌚 Якщо ви хочете реакцію на певну тематику, чи маєте ідею, то напишіть, мені дуже цікаво буде поекспериментувати.
А ще я хотіла б запитати... Я знайшла в себе кілька міні фф.  Чи хочете, щоб я їх тут публікувала? Вони не є великими, тому я не бачу сенсу робити нову історію, а просто сюди виставляти. Яка ваша думка?

Бтс реакції та міні фанфікиWhere stories live. Discover now