Хосок
- Невже, Т/І? - Хосок дивиться на тебе скептично.
- Хосок, але це правда... - шепочеш ти і простягаєш документи, в яких написано, що ти вагітна. Термін невеликий, всього 6 тижнів.
Оглянувши папери, хлопець підходить до тебе і цілує. В відповідь, ти обіймаєш його.
Ваша родина знову буде разом.
Хто є знав, що ви розійшлися через те, що ти не хотіла мати дітей, але в той час ти носила під серцем його дитину, правда сама про це не знала.Намджун
- Що? - від твоїх слів, в твого чоловіка випала ложка.
Примруживши очі, ти збираєшся з силами, щоб ще раз сказати.
- Я вагітна... - тихо промовляєш і опускаєш голову.
- Т/і, я найщасливіший чоловік на світі! - вигукнув Намджун. Він підняв тебе на руки та закружляв.
- Перестань! Перестань! - заверещала ти. Це неочікувано. Ти думала, що Намджун буде злитися, адже ви не планували дітей так рано. Але твій чоловік дуже щасливий.
- Що таке? - знервовано запитує Намджун і ставити тебе на ноги. - Все добре? Щось болить? Т/і, а який термін?
Так, твої очікування виявилися не такими. Ти посміхаєшся і гладиш ще маленький живіт.Чимін
- Що?
- Я вагітна.
- Ні!
- Що ні? Це правда, яку неможливо приховати! - ти переходиш на крик. Не так ти уявляла реакцію твого хлопця на вагітність.
- Я не готовий до дітей! Я дам тобі грошей на аборт.
Цього ти не очікувала від хлопця. Забравши речі, ти пішла з квартири, разом із його життя.Юнгі
- Я вагітна... - плачеш в плече другу. Тільки Юнгі тебе розуміє. Твій найкращий друг.
- Т/і, все буде добре.
Він витирає твої сльози і цілує в ніс.
- Я не знаю, що мені робити... - ти продовжуєш плакати та всхлипувати. - Я не знаю... Я ще дуже молода... У мене нічого не має дати дитині... Мені всього сімнадцять...
- Т/і, якщо ти не хочеш народжувати...
- Ні! - голосно мовиш ти, і шморгаєш носом. - Я не зможу вбити його чи її. Не зможу.
- Тобто, ти будеш народжувати?
Юнгі тебе обіймає і цілує в вісок. Його руки зігрівають і дарують тепло.
- Так. - відповідаєш ти. Юнгі кілька хвилин мовчав, думаючи про майбутнє.
- Я тобі допоможу..
- Ні.. - перебиваєш його, на що він нахмурившись відповідає:
- Ніяких заперечень. Я тобі допоможу. Якщо твій колишній не в змозі забезпечити свою дитину, то це зроблю я.
- Дякую тобі, ти найкращий друг. - ти цілуєш його в щоку, а Юнгі думає чи зможе він колись перетнути межу і стати більше ніж другом...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Бтс реакції та міні фанфіки
RandomМилі, сумні, веселі реакції з учасниками групи БТС. 14.07.2023 #3 в бтс