— нічого не означає? — зі злістю питаєш в свого хлопця. В очах застигли сльози. Ти до сих пір вірила, що нарешті ви з Чонгуком зможете стати чоловіком і дружиною.
— Так, цей довбаний штамп нічого не значить! Скільки тобі разів про це повторювати?
Чонгук починає злитися, а тобі хочеться піти геть. Йому начхати на твою думку, він чує тільки себе, то нехай і залишається один.
— я тебе зрозуміла... — з цими словами ти йдеш з квартири, прихопивши сумочку з документами та грошима.
— ти куди? — зло запитує Чонгук, на що ти ображено відповідаєш:
— а тобі яке діло. Ти мені хто, щоб я говорила куди йду? Можливо, чоловік? Ні, не він. Так що котись лісом, Чонгук! — хлопнувши дверима ти йдеш в клуб, щоб хоч якось розважитися.
[ В клубі]
Пройшло 2 години, як ти пішла з квартири. Чонгук тобі телефонував, але ти проігнорувала ці дзвінки.
Позаду тебе танцує якийсь хлопець але ти не була проти. Ну танцює і танцює, що тут такого?
Відійшовши до бару, просиш коктейль, на що молоденький бармен посміхається. Він здається тобі дуже знайомим але ти сильно не придаєш цьому уваги. Через хвилин 15 до тебе підходить той хлопець, який танцював позаду.
— Така гарнюня і одна? — цікавиться, а ти миттєво червонієш. Оглядаєш і помічаєш прекрасну посмішку. Голубі очі дивляться на тебе з хитринкою, здається, що він щось задумав. Його блондинисте волосся зализане, здається, що він витратив цілу баночку гелю.
— Ні, не одна! — гарчить над головою грізний голос Чонгука, на що ти ледве не поперхнулася слиною.
Обертаєшся і стикаєшся з його розлюченим поглядом. Чонгук дивиться на тебе примруживши очі і нервово барабанить пальцями в стіл.
— А я питав не у вас, а в дівчини. — сміливо відказує блондин, чим більше злить Чонгука.
— Вона зайнята. — зцепивши зуби повторює Чон.— Ти нехай це скаже сама дівчина.— Пропонує блондин і чоловічі погляд затримались на твоєму обличчі, вяд чого ти більш почервоніла. Випивши прохолодного коктейлю прочистивши горло ти посміхаєшся і промовляєш:
— Я не зайнята. Я вільна.
— Тобто?
— У мене не має чоловіка. — ти посміхаєшся і з цікавістю дивишся на вираз обличчя Чонгука. Він зблід і зжав долоні в кулаки так, що його вени на руках стали ще більш виразнішими.
— Чувак, йди звідси, вона моя! — переможно посміхається блондин, а Чонгук б'є його кулаком в обличчя. Через кілька секунд Сон бере тебе да руку і виводить.
— Як ти мене знайшов?
— У мене тут працює хороший друг...
— Той бармен?
— Ммм... Можливо...
— Т/І, ти зробила це, щоб мене розлити, так?
Ви вже в машині, Чонгук нервово дивиться на тебе і очікує відповіді.
— Можливо... — відповідаєш його же словами.
— Т/І, ти ще досі ображаєшся?
На цих словах ти тяжко зітхаєш і починаєш розглядати свій манікюр.
— Т/і, я чекаю відповіді.
— Чонгук, давай розійдемося?
— Що? — хлопець різко затормозив і злякано подивився на тебе. Він на очікував від тебе почути щось типу такого.
— Давай розійдемося? — знову пропонуєш ти.
— Т/і, ти п'яна. Поговоримо на тверезу голову.
— Чонгук, я втомилася. Я з самого початку наших відносин тобі сказала про шлюб, про його важливу роль в моєму житті. Я старалася не давити на тебе але ти... Ти кожен раз починав робити сварку, коли я хоча ю згадувала про це. Це ненормально. Я розумію, що у нас є різні погляди щодо шлюбу але чомусь ти не даєш, щоб я висказалась.Я завжди вислуховую тебе, твоє невдоволення, а коли мені щось не подобається і я хочу при це сказати, то ти говориш, щоб я не починала. Чонгук, я не починаю... Я хочу виговоритися але не можу... Ти постійно думаєш про себе, свої почуття, і забуваєш про мої. Я теж людина, мені теж багато чого не подобається але чомусь мені не можна про це сказати... — ти закінчила зі сльозами на очах. Ці слова далися тобі важко але ти рада, що нарешті хоч трішки виговорилась.
— Т/і, потрібно було говорити про це
— тихим голосом відповідає Чонгук.
— Я говорила, але ти мене не слухав. — витираючи сльози відповідаєш ти.
— Т/і, я змінюся, тільки дай мені ще один шанс. — просить Хлопець.
— Чонгук, який в цьому сенс?
— В тому, що я переосмислю ті речі, які раніше вважав непотрібними.
— Чонгук... — уткнувшись собі в коліна простогнала ти
— Т/і, всього один шанс. Будь ласка. — молить Чон, а ти не можеш не відмовити.
— Добре, один шанс. Тільки спробуй його не використати. — погрожуєш пальцем на що Чон посміхається і притягує до себе.
— Я не упущу цей шанс. — Чонгук цілує тебе в пухлі губи і обіймає.
Цікаво, а він справді перегляне свої погляди на рахунок шлюбу?ВІД АВТОРКИ:
800???
Я НЕ ВІРЮ СВОЇМ ОЧАМ!!! 800 переглядів...
Дякую 😭❤️
Це так приємно, що хтось, читає, ставить зірочки , коментує. Дякую вам ❤️
Радую вас новою редакцією, а ще з новиною. Я зробила інст акаунт з фф та реакціями. Ви не лякайтеся, я буду публікувати їх тут теж, просто хочу вас повідомити. Якщо ви хочете знайти, то ось нік:
jinnytael
Там будуть не тільки фф й реакції, а ще відео, які створюю, і цікаві сторі.
А ще ми там з вами можемо познайомитися та побалакати, я буду дуже рада бачити Вас в своєму діректі💘
Дякую за увагу та гарної ночі!❤️
ВИ ЧИТАЄТЕ
Бтс реакції та міні фанфіки
RandomМилі, сумні, веселі реакції з учасниками групи БТС. 14.07.2023 #3 в бтс