міні фф з Намджуном

123 4 2
                                    

Америка. 31 жовтня.
В невеличкому містечку святкують Гелловін.
Будинок сім'ї Кім прикрашений Гелловінськими прикрасами, виглядає дуже по-особливому. Він яскравий, моторошний і таємничий.
На даху будинку стоять страшні фігури привидів, відьом і зомбі. На вікнах висять криваві бинти і чорні павуки. На дверях розвішані опудала кажанів і летючих мишей.
У саду перед будинком стоять гарбузи, вирізані у формі страшних облич. На газоні розкидані скелети і черепи.
Усередині будинку теж все прикрашено в Гелловінському стилі. На стінах висять плакати з привидами і відьмами. На підлозі розкидані штучне павутиння і павуки.
На столі стоїть великий кошик з цукерками і іграшками для дітей. На кухні парочка готує смаколики. Це традиція — кожного року на свята готувати разом.
Цим же вечором по вулицях міста ходять діти, одягнені в костюми привидів, відьом, вампірів та інших жахливих істот. Вони дзвінять у двері будинків і просять цукерки або смерть.
Вони сміються і жартують, але в їхніх очах видно тривогу. Вони знають, що деякі люди можуть відмовити їм у цукерках, а то й налякати.
Але діти не бояться. Вони знають, що це просто гра.
Ось один із таких дітей. Це хлопчик років семи, одягнений у костюм чорного кота. Він дзвенить у двері будинку і кричить:
— Цукерки або смерть!
Двері будинку відчиняються. Т/і Кім посміхається дивлячись на маленького хлопчика, а він знову повторяє і робить злим свій голос:
— Цукерки або смерть!
Ось і з'являється Намджун. Він хмикає, а Т/і йде по цукерки. Повернувшись, вона сипле їх в протягнутий мішок.
— Тримай цукерки, а  за смерть ти отримаєш по голові! — відповідає Т/і.
Хлопчик сміється і дякує їй. Він бере цукерки і йде далі.
Закохані повернулися на кухню. Нарешті приготувавши закінчивши приготування страв, вони розміщаються в вітальні і вибирають фільм для перегляду.
— Можливо, "Кораліна в країні жахів"? — пропонує дівчина, на шо Намджун погоджується.
Вони захоплені мультфільмом. Вони сміються над жартами, лякаються від жахів і співпереживають Кораліні.
Під час перегляду вони обнімаються і цілуються. Теплі светри зігрівають не тільки їх тіла, а серце.
Вони відчувають себе щасливими, що можуть провести цей час разом.

Від авторки:
Мене дуже довго не було. Зараз в мене почалися канікули і я постараюся повернутися. Ось невеличка історія з атмосферою Геловіну. Я давно не писала і думаю чи не втратила цю навичку. Ех, страшно і важко але повертаюся потихеньку.
Можливо у вас є якісь ідеї для реакції чи фф, то напишіть, будь ласка, бо я не знаю на яку тему написати реакцію.
Дякую за увагу 💘

Бтс реакції та міні фанфікиWhere stories live. Discover now