Коли ти фанатка Гаррі Поттера

334 14 3
                                    

Хосок

- Т/І, що ти робиш?

- Як що? Сову ловлю!

— Навіщо тобі сова? — здивовано спитав Хосок.

— Мені так і не надіслали листа з Гоґвортсу, хоча вже минуло понад 10 років! Я зв'яжуся з директором, — говориш ти підстрибуючи, щоб вхопити пташку

Хосок в шоці дивився, як ти намагалася зловити сову.

«З ким я живу…» — подумав хлопець.

Намджун

Ти показувала хлопцеві свою колекцію чарівних паличок.

— А ось ця паличка Бузинна. - Ти підвела очі. Твої руки злегка тремтіли, на лобі з'явилася краплинка поту.

- Я за нею дуже довго ганялася.

У кімнаті стало тихо. У відчинене вікно залетіла оса. Вона пролетіла біля Намджуна, хлопець злякався і закричав:
— Т/І, зроби щось!
Ти спрямувала паличку на осу і крикнула:
- Авада Кедавра!

І оса впала мертвою. Ти в ахуї, Намджун в ахуї, оса сама в ахуї.

Чимін

— Рікман зіграв цю роль, і увійшов до моїх мрій, Снейпе…

— Т/І!

— Татко Снейп ...

— Т/І!

Чимін підбіг до тебе, висмикнув навушники.

— Т/І, годі вже!

— Ну, Чимін ...

— Я сказав досить! Я вже ревную тебе до Снейпа.

Ти захихотіла. Чимін похмуро на тебе подивився.

- Нічого смішного. Ти назвала його татком. — Хлопець скорчив скривджене обличчя.

— Ну..  не ображайся. Я лише тебе одного люблю.

Юнгі

Хлопець працював за комп'ютером, але раптово відключили інтернет. Вмираючи з нудьги, Юнгі покликав тебе.

— Т/І, ми маємо цікаві книги?

Ти вдалася за лічені секунди, з усіма книгами «Гаррі Поттер».

— Цей момент настав! - Вигукнула ти, а Юнгі вже встиг пошкодувати про сказане.

Техьон

—  Т/І, давай подивимося фільм?

— Давай)

— Вибирай на власний розсуд.

Звичайно, ти обрала фільм «Гаррі Поттер».

Ви вже перестали дивитися 5 частину, як ти запитала:

— У мене краш Драко Мелфой, а в тебе хто?

— Полумна Лавгуд…

— Все зрозуміло з тобою. -

Т/І, а вона могла б побачити місячних кроликів?

— Можливо...

"Два чоботи пара" - подумала ти побачивши мрійливий вираз  обличчя Техьона ти не втрималася і захихотіла.

Чонгук

— Бруднокровко, прокинься. НЕ СПАТИ!

Чонгук з переляку аж підскочив у ліжку. Його серце забилося дуже сильно, здається, що зараз вистрибне з грудей. Його обличчя зблідло від жаху. Він подивився на тебе, яка спокійно спала і не почула будильника.

— З поверненням, люба. Час на травологію.

Проклинаючи автора цього звуку, хлопець вимкнув будильник і пообіцяв, що переконає тебе змінити звук.

Сокджін

О 7 годині ранку ти блукала коридором у чорній, довгій мантії. Твоє обличчя виражало суворість. Ти переміщалася з одного кінця коридору до іншого і старалася робити це дуже швидко. Від твоєї ходьби мантія летіла за тобою.

Джин вийшов із вашої спальні. У цей же момент, ти проходила повз нього.

— Ааааа! – закричав хлопець не своїм голосом.

— Джин...

— Т/І, Я ТРОХИ НЕ ОББІСЦЯВСЯ! НЕ МОЖНА ТАК лякати! ЩО ТИ РОБИШ У ТАКУ РАНЬ?!

— Джин, пробач, що налякала… Я просто намагалася зробити таку ходу, як у професора Снейпа.

— Бажаю успіхів, Летуча Миш… — Хлопець фиркнув і пішов у вбиральню, а ти продовжила тренуватися.

Бтс реакції та міні фанфікиWhere stories live. Discover now