Хосок
— Можливо сходимо в кіно? — пропонуєш ти, на що хлопець негативно хитає головою. Ти починаєш дутися, адже на всі твої пропозиції Хосок кудись сходити, він просто не погоджується.
— Ну, що ти хочеш? Куди ми підемо? Хосок, я хочу провести з тобою час. Через твої постійні командировки ми не можемо провести разом час! — ти ледве не плачеш, адже це так ображає. За стільки часу у вас не виходило побути разом, і ось зараз, здається, хороший момент, але ні. Це так ображає..
— Ну, Т/І, не плач. Я просто дуже втомився, адже кілька тижнів працював не покладаючи рук. Я не думав, що моя відмова так тебе засмучить. — Хосок цілує твоє заплакане обличчя і притягує тебе в обійми. — Давай так, ми завтра йдемо куди ти захочеш, добре?
Ти киваєш головою. Так, завтра ви проведете час разом. І ніхто вам не заважатиме. Будете лише вдвох, ти і Хосок.
— Ну добре, мила. А зараз потрібно спати. Зараз дуже пізно і на завтра нам потрібно багато сил, щоб відвідати багато цікавих місць.
Хосок цілує тебе в лоб і обіймає. В його теплих обіймах ти засинаєш неспокійним сном.Намджун
— Я хочу солоденького.
— Добре, кохана, я зараз швиденько збігаю в магазин і куплю солодкого для тебе і різних снеків під фільм.
— Угу.
— Ну дорогенька, не дуйся. — Намджун нахиляється до твого обличчя та цілує, а потім опускається нижче і цілує в твій округлий животик.
— Я зараз швиденько куплю солоденького і повернуся. Чекайте на мене.
Намджун хоче вже йти, але ти зупиняєш його і цілуєш в губи.Чимін
— Ну що? — ти з розгону плюхкаєшся на ліжко біля свого хлопця.
— Т/І! — починає скиглити Чимін.
— А що, Т/І? — перепитуєш його. Береш попкорн і смакуєш.
— Ти вибрав фільм? — дивишся на нього на що він закочує очі.
— Т/І, ми мали разом вибирати.
— Точно! — ти хлопаєш себе по лобі. Як ти могла забути? Хоча це й не дивно. Останнім часом ти дуже багато працювала і інколи могла забути щось. Зараз ви вирішили з Чиміном відпочити, подивитися фільм і заодно провести час разом, адже давно так не робили.
— Парк Юрського Періоду? — запитуєш і посміхаєшся, на що Чимін киває головою.Юнгі
— Можливо бананове? — пропонуєш коханому, на що він негативно хитає головою. Ти примрижуєш очі, і промовляєш:
— Тоді який смак вибереш?
— Я ще думаю... — задумливо відповідає Юнгі, на що ти тяжко зітхаєш.
З одного боку ти радієш, що твій хлопець приїхав після туру, а з іншого ви вже стоїте більше 20 хвилин і вибираєте морозиво. Благо, що людей майже не має.
— Молодий чоловік, ви вже зробили свій вибір? — запитує продавець, на що ти в думках благаєш, щоб він сказав "Так".
— Так. Мені будь ласка, фісташкове морозиво.
Нарешті ви відійшли від фургончика і ти змогла спокійно видихнути.
— Ти так довго вибирав морозиво... Добре, що хоч небагато людей було — тихо говориш ти.
— Звісно... Я ж зробив так, щоб ми могли провести час тільки удвох без посторонніх людей.
Ти зупиняєшся. Що він тільки но сказав?
— Але ж ти... — Ти показуєш вказівним пальцем на фургончик, на що він посміхається.
— Це, моя мила, просто масовка, щоб ти нічого не запідозрила. — Юнгі підморгує тобі, а ти червонієш. В ту ж хвилину, він обіймає тебе і шепоче на вушко:
— У нас є купа часу, щоб провести його разом. Лише ти і я... — Юнгі утикається носом тобі в шию, на що ти червонієш. На довго думаючи, ти говориш:
— Лише ти, я і атракціони.
Юнгі сміється тобі в шию, на що ти легенько його щіпаєш.
— Ну добре... Лише ти, я і атракціони. І ніхто не порушить наш спокій аж до кінця вечора. — Юнгі відривається від твоєї шиї, на що ти розчаровано зітхаєш.
— Не переживай, у нас ще буде багато часу, щоб провести його наодинці.
Хлопець підморгує тобі, а ти червонієш від своїх думок.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Бтс реакції та міні фанфіки
Ngẫu nhiênМилі, сумні, веселі реакції з учасниками групи БТС. 14.07.2023 #3 в бтс