продовження до реакції з Юнгі

139 6 4
                                    

— Т/і? — запитує колишній.
Ти зупиняєшся і дивишся на того, в якого раніше бцла закохана до нестями. Зараз він стоїть і невірячий дивиться на тебе.
— І/к(ім'я колишнього, мені лінь придумувати його ім'я, то хай буде так)?— ти ще раз оглядаєш його. Він схуд і змарнів.
— Ти така гарна... Ти стала набагато красивішою.
— Дякую, але про тебе не можу сказати того ж.
І/к сміється. Він ще раз оглядаєш тебе. Тобі до біса неприємно, що він тут. Хочеться піти звідси.
— Ти не хочеш якось зустрітися, випити кави і поговорити? — пропонує колишній.
— Ем, ні.
— Чому? Ми могли б повернути все як було і стати щасливою сім'єю. До речі, хто в нас народився? — цікавитися, на що ти хочеш закотити очі.
— Це в мене народилася дитина. В мене і мого чоловіка. Не в тебе. — грубо відшиваєш його.
— Чоловіка? — перепитує, на що ти демонструєш каблучку на пальці.
— Так, чоловіка! — нарешті з'являється Юнгі. Ти видихаєш. На душі становиться легше і ти цілуєш свого чоловіка.
— Т/І, я думав, що ти незаміжня...
— Думав? А чи думав ти, коли зник з її життя і дитини. Чи думав про них? Як вони живуть? Ти навіть не знаєш, хто народився! Дитині вже рік і 3 місяці, а ти за цей час нічого не зробив. — Грубо і правдиво говорить Юнгі.
— Це моя дитина! — настоює колишній.
— Де? — тепер вже й ти починаєш дратуватись. Що він собі дозволяє?  — Ти їй ніхто! Ти навіть не записаний в документах. Спробуй тільки наблизитись до неї і я тебе вб'ю! — погрожуєш ти.
— Ну все, Т/і, нам пора додому, мама вже зачекалась. Нехай цей ідіот почне думати тим органом, якого в нього, на жаль, не має, тобто, мізками.
Ви розвернулися і пішли. Ти ні про що не шкодуєш. Нехай колишній навчиться вирішувати проблеми і не втікати від них. За той час, поки він веселився, ти сиділа з дитиною. Тобі допомагав твій друг — Юнгі. Правда він тепер не друг, а твій законний чоловік. І це радує, адже нарешті ти знайшла своє щастя. Ти з ним по справжньому щаслива.
З дитиною, Юнгі відкрив для тебе свою іншу сторону — батька. Коли він грався з донькою, ти посміхалася і мимоволі в тебе з'являлася думка, що він прекрасний батько. А тим часом Юнгі не відставав і всіляко проявляв до тебе увагу. І в нього це вдалося.
Тепер ви одружені та маєте доньку, і тепер ти носиш під серцем ще одну дитинку.

Від авторки:
Я все ж таки спробувала написала продовження. Здається, що вийшло непогано, а вам як?
Я старалася порадувати Вас і заодно ще публікую нову главу фф "Я помщуся тобі, Бонгсеон!".
Дякую за зірочки та коментарі, це мотивує писати більше і частіше 💜

Вибирайте, що хочете прочитати далі (напишіть в коментаріях що хочете, щоб я опубліковала):
• його реакція, коли ти сіла на дієту
• його реакція, коли ти змушуєш його ревнувати
• коли він не хоче одружуватися, адже вважає, що штамп в паспорті все одно нічого не означає (міні фф з Техьоном)
• його реакція, коли т/і вирішує пофарбувати волосся
• твоя реакція, коли він захворів
• твоя реакція, коли він назвав тебе іншим іменем
• реакція, коли він вдарив тебе
      (Якщо хочете подати ідею для фф чи реакції — напишіть в коментарях. Буду рада спробувати 👀)
Дякую за увагу, та гарного дня/вечора!❤️

Бтс реакції та міні фанфікиWhere stories live. Discover now