J Ú L
C.
Sníval sa mi zvláštny sen.O.
Počúvam...👀C.
Bol som na pláži. Sám. A chcel som sa rozbehnúť do vody, ale nemohol som sa ani pohnúť. A keď som sa pozrel na svoje nohy, namiesto chodidiel som mal obrovské plutvy. Uvedomil som si, že na nich nemôžem stáť a dopadol som do piesku. Ale prišiel príliv a ja som sa začal dusiť vodou...Myslíš, že to niečo znamená?😬
O.
...Rozhodne.
C.
Čo?!O.
Že by si pred spaním nemal jesť sushi--a pravdepodobne sa v budúcom živote znovu zrodíš ako veľká suchozemská ryba.
C.
Myslím to vážne, O.!SUCHOZEMSKÁ RYBA?!
Uťahuješ si zo mňa?!🤬
O.
Ja nie som tá, ktorá má namiesto nôh plutvy a dusí sa vo vode.🤨C.
Tebe niečo povedať-!O.
Neznamená to nič, C.Sny sú len spracovanie mozgu na podnety, ktoré zachytávaš cez deň.
Asi si len videl nejaký dokument o rybách a utkvelo ti to v pamäti-
C.
Doberal som si kamoša.Neznáša ryby.
O.
Tak vidíš to. Má to logické vysvetlenie.🤭Neboj sa, C. Nebudeš v budúcom živote suchozemská ryba.
C.
A čím budem??O.
Tŕňom v päte.😘~ ~ ~
"Liv! Máš už tie náčrty?"
"Máš ich na stole, Teresa. Zoradené, označené. Podpísané." zbalila si skicáre do batoha. "Ja odchádzam! Najbližší mesiac ma tu neuvidíš."
"Čože?!" jej šéfka sa otočila tak prudko až skoro stratila rovnováhu. "Prečo?!"
"Mám dovolenku, spomínaš si? Podpísala si mi ju pred mesiacom. Dnes večer odlietam a prídem o štyri týždne."
"Ale budeš na emaily? Čo ak budem-"
"Nebudeš. A nebudem. Čokoľvek budeš potrebovať odo mňa, počká kým sa nevrátim. Ak od toho bude závisieť tvoj život, Teri, je tu Alica, ktorá má všetky potrebné inštrukcie."Olivia si dobalila posledné veci a v sprievode svojej šéfky kráčala k výťahu.
"Nebudeš ani na firemnom telefóne?"
"No to už vôbec nie! Idem oddychovať. Spoznávať nových ľudí."
"Ale čo tá prezentácia?"
"Teresa, prezentácia je v septembri. Končí júl. A ja sa vrátim koncom augusta. Neboj sa. Všetko mám pripravené. O všetko som sa postarala."Olivia Novakova bola zástupkyňa riaditeľky veľkej architektonickej firmy v Londýne.
Svoju prácu milovala, šéfku zbožňovala, ale potrebovala pauzu.
A tak sa rozhodla, že počas toho najmenej vyťaženého mesiaca v roku si vezme dovolenku, celú svoju agendu nechá na svojej asistentke a odíde na mesiac do Španielska, kde chcela načerpať energiu na ďalší pracovný rok a hlavne na dôležitú septembrovú prezentáciu pre klienta.
YOU ARE READING
Správy || Carlos Sainz jr. || ✓
FanfictionOlivia je architektka v úspešnej londýnskej firme. Keď jedného dňa odošle správu svojmu klientovi, neuvedomí si, že vymenila dve číslice a správa prišla úplne cudziemu človeku. Z omylu sa vykľuje ale zaujímavý cudzinec, s ktorým Olivia udržiava kont...