C.
Nebudem ťa presviedčať.Len mi napadlo, že keď už budeme obaja v rovnakom meste-
Vieš-
Mohli by sme sa stretnúť.
O.
Máš pravdu.Prepáč, zaskočil si ma tou ponukou a spanikárila som.🫣
Čo ak sa ti nebudem páčiť?
C.
Podľa mňa si úžasná.Skôr sa bojím o seba.
O.
Ešte si ma nevidel.😞Prečo o seba??
C.
Stačí mi spôsob akým so mnou komunikuješ, mi hermosa.Pretože v realite ma nemusíš mať rada. A to by ma veľmi mrzelo.
O.
Nerob unáhlené závery. Príliš sa podceňuješ. A mňa zas preceňuješ.C.
Ja nie som ten, čo sa podceňuje.Môžem ťa v pondelok pozvať na obed, čo povieš? Niet lepšie prvé stretnutie, než pri dobrom jedle.
O.
Musíš mi napísať presne kam prísť. Vôbec sa tu neviem orientovať a po španielsky viem veľmi málo.😇~ ~ ~
"Súhlasila s obedom!" natešený Carlos vbehol Landovi do izby. "Súhlasila."
"A kam ju vezmeš?"
"Ja neviem!"
"Tak to by si mal čo najskôr vymyslieť. A kedy?"
"V pondelok. Na obed. Už v pondelok." Carlos sa nervózne posadil na posteľ.
"Upokoj sa, braček. Kriste, čakajú ťa ešte preteky. Mal by si sa dať dokopy!"Carlos vedel, že Lando má pravdu. Bola sobota, čakal ho tretí tréning, kvalifikácia a na druhý deň závod. Nesmel dovoliť svojej nervozite ovládnuť ho.
~ ~ ~
C.
Ako sa vlastne voláš?O.
Doteraz si to nechcel vedieť.🤔C.
Chcel. Ale nikdy som sa neopýtal.O.
Olivia.C.
Ja som Carlos.O.
Tak typicky španielske meno.C.
Ešte som mohol mať typickejšie. Aj taký Juan je celkom fajn.O.
Ale nie si Juan-😲C.
Nie. Som Carlos.V pondelok ťa vyzdvihnem a pôjdeme na obed trochu ďalej od mesta, súhlasíš?
O.
Nechcel si mi robiť sprievod mestom, Carlos?Páči sa mi písať tvoje meno.
C.
To stále platí. Ale najeme sa niekde, kde to mám overené. Nevezmem ťa na prvé rande niekam, kde mi nechutí jedlo, Olivia.Aj mne to tvoje. Je také... Príjemné na vyslovenie.
YOU ARE READING
Správy || Carlos Sainz jr. || ✓
FanfictionOlivia je architektka v úspešnej londýnskej firme. Keď jedného dňa odošle správu svojmu klientovi, neuvedomí si, že vymenila dve číslice a správa prišla úplne cudziemu človeku. Z omylu sa vykľuje ale zaujímavý cudzinec, s ktorým Olivia udržiava kont...