Štvrtok vo formuliach patril médiám.
Carlos mal povinnosti a len veľmi neochotne nechával Oliviu u seba v šatni."Ak by si chcela, choď dole do garáže. Náš tím je perfektný. Ukážu ti to tu, vysvetlia niečo ak by si chcela-" lúčil sa s ňou vo dverách.
"Neboj sa, kým sa vrátiš, mám čo robiť." pobozkala ho do kútika úst.To by ale Carlos nemohol byť rýchlejší a bozk nenásytne prehĺbil. Trval dlhšie než plánovali, intenzívnejšie a obaja pri ňom strácali dych.
"Nechávam ti tu svoje srdce." usmial sa napokon.
"To je také klišé, Carlos." zasmiala sa Olivia a opäť ho pobozkala.
"Je to klišé, ale je to pravda. Nebudem preč dlho. Sľubujem."
"Utekaj aby si nemeškal, cariño. Ľúbim ťa."Olivia ostala v šatni. Zavrela za Carlosom, pustila si hudbu a vybrala z tašky tablet.
Aj keď bola na dovolenke, keďže teraz nemala čo robiť, rozhodla sa dokončiť úpravy na projekte, ktorý musí o dva týždne odprezentovať pred klientom."Olivia Novakova. Teba som chcel spoznať už tak dlho." veselý hlas vošiel do Carlosovej šatne, kde Olivia už dve hodiny pracovala, bez klopania.
Olivia vzhliadla od tabletu, okuliare vsunula do vlasov a zahľadela sa na mladého muža, ktorý zastal dva kroky od nej.
"Charles Leclerc. Carlosov tímový kolega." predstavil sa.
"Olivia. Ale to už vieš." pousmiala sa a prijala natiahnutú pravačku. "Ako ale vieš moje celé meno?"
"Keď je Carlos zaľúbený, vytára aj to, čo nechce. Stačilo mi, aby som sa po porade opýtal, či si prišla s ním a on sa rozrozprával." žaloval na priateľa. "Ako si to dokázala?"
"Čo?"
"Pomotať mu hlavu. Viem, že si píšete už dlho. Človek sa na mobil neusmieva ako zaľúbená štrnástka len tak pre nič za nič. A poviem ti, s ním to bolo niekedy na nevydržanie."Obaja sa usadili na gauč, otočení ku sebe pokračovali v rozhovore.
Charles bol veľmi zvedavý a Olivia sa pri ňom cítila dostatočne dobre, aby mu bez problémov odpovedala na jeho otázky."A tie zásnuby-?"
"Ešte stále tomu neverím."
"Ale súhlasila si. Vydáš sa za neho."
"Nevidím dôvod, aby som tak neurobila." pousmiala sa.
"Nemáš v pláne využiť ho a zlomiť mu srdce, však nie? Pretože druhýkrát by sa nám nepodarilo postaviť ho na nohy." Charles sa strachoval o priateľa.
"Tvoje slová ma nezrania. Viem ako to vyzerá, Charles. Neznáma žena s neznámou minulosťou a bez budúcnosti sa spozná so slávnym pretekárom, čítala som si to na internete. Ale môžem ťa ubezpečiť, že ja mu srdce nezlomím. V Carlosovi som našla to, čo som hľadala po celý život."
"Čo také?"
"Rodinu." usmiala sa Olivia.Dvere na šatni sa rozleteli a dvojica synchrónne otočila hlavou. Carlos prekvapene stál vo dverách, hnedými očami skúmal snúbenicu a aj priateľa.
"Čo sa to tu deje?" zamračil sa.
"Využil som tvoju neprítomnosť na zoznámenie sa s touto kočkou." Charles vstal z gauča. "Predpokladám, že mám ísť na schôdzu."
"Áno. Čakajú ťa."
"Tak teda-" Charles sa otočil ku Olivii, ktorá medzitým vstala tiež, "-sa vidíme neskôr, Olivia. Rád som ťa konečne spoznal." sklonil sa k nej a objal ju.
"Potešenie je na mojej strane, Charles." s úsmevom za ním hľadela ako opustil šatňu.Carlos za ním zavrel a otočil sa ku Olivii, v očiach sa mu zračil zmätok.
"Prečo tu bol?"
"Veď ti to povedal. Prišiel sa zoznámiť."
"Nemohol počkať, kým vás zoznámim ja?" Carlos nervózne postával opodiaľ Olivie, ktorej sa to vôbec nepáčilo.
"Žiarliš?" prekvapene nadvihla obočie, keď Carlos prikývol, začala sa smiať. "Ty vážne- Carlos-" podišla ku nemu, prstami mu začesala vlasy dozadu, napokon nechala dlaň na jeho líci. "To nemyslíš vážne. Ty žiarliš? Kvôli čomu?"
"Charles je ten krajší v tíme. Všetci to vedia." mykol plecami. "Fanúšičky ho milujú-"
"Ale ja milujem teba." prerušila ho. "Chcel ma spoznať sám, pretože má strach, aby som ti nezlomila srdce." priznala Olivia. "Tvrdí, že druhýkrát by ťa na nohy už nepostavili."
YOU ARE READING
Správy || Carlos Sainz jr. || ✓
FanfictionOlivia je architektka v úspešnej londýnskej firme. Keď jedného dňa odošle správu svojmu klientovi, neuvedomí si, že vymenila dve číslice a správa prišla úplne cudziemu človeku. Z omylu sa vykľuje ale zaujímavý cudzinec, s ktorým Olivia udržiava kont...