EXKLUZÍVNE!
Manželka Carlosa Sainza v prvom otvorenom rozhovore.Olivia Novak bola donedávna neznáma londýnska architektka, ktorej korene siahajú do strednej Európy. Až v auguste roku dvetisíc dvadsať tri sa jej meno začalo skloňovať v súvislosti so španielskym jazdcom Formule jeden, Carlosom Sainzom juniorom.
Po tom, čo sa v novembri dvadsať dva Sainz rozišiel s dlhoročnou priateľkou Isabel Hernaez, bolo pre fanúšikov prekvapivé, že už začiatkom augusta Sainza videli na romantickom rande so spomínanou Novak.
Prekvapivejšie však bolo ich zasnúbenie pár týždňov neskôr a všetci sa pýtali, ako dlho vlastne zaľúbenci spolu randia, keď sa zasnúbili tak krátko po zverejnení svojho vzťahu.
Odpovede na viaceré nevypovedané otázky nám poskytla samotná Olivia, ktorá po dlhom presviedčaní súhlasila s rozhovorom.
S, teraz už, Oliviou Sainz sme sa stretli v Maranelle, kde sprevádzala Carlosa na predstavení nového monopostu Ferrari. A zatiaľ čo si Carlos plnil svoje povinnosti, Olivia si k nám prisadla na jednu kávu v sprievode nikoho iného ako Carlosa Oñora, manažéra Carlosa Sainza.
Ponúkame vám krátku ukážku z rozhovoru.
• • •
○ F1news: Skúsme na úvod čitateľom priblížiť tvoj životný príbeh, Olivia. Pochádzaš zo Slovenska. Čo bolo tvojou motiváciou odsťahovať sa z domoviny?
- OLIVIA: Chcela som začať odznova. Skutočný domov som nikdy nemala a vedela som, že na Slovensku by som šťastná nikdy nebola. Londýn ma lákal dlho, tak som skúsila šťastie.
○ F1news: Dostala si tam možnosť študovať a zamestnať sa, čo ťa napokon doviedlo ku Carlosovi. Mala si počas štúdii nejakú oporu? Niekoho, kto pri tebe celý čas stál?
- OLIVIA: Po celý čas nie. Pred posledným ročníkom na škole som spoznala Teresu, majiteľku architektonickej firmy, kde som v tej dobe len praxovala. Posledný semester mi dosť pomohla a po ukončení školy ma zamestnala. Teraz som jej zástupkyňou.
Posledné roky bola mojou najlepšou priateľkou, mentorom na ceste životom. Som jej vďačná za veľmi veľa.○ F1news: Olivia, prejdem ku Carlosovi. Ty si sa vlastne nikdy nepohybovala v kruhoch Formule. Ľudia ťa nemali možnosť poznať, bola si úplne neznáma osoba, bez konexií v tomto športe. Preto je pre fanúšikov záhada, ako si sa s Carlosom spoznala. Nikde ste to ešte nespomenuli.
- OLIVIA: Nespomenuli sme to, pretože sú veci, ktoré sú len naše. Súkromné. Ale ľudia sú zvedaví, tak len poviem, že naše zoznámenie bolo vtipným omylom, úplná náhoda, ktorá postupom času prerástla v niečo viac.
○ F1news: Omyl a náhoda? Práve si nám otvorila ďalších niekoľko otázok-
- OLIVIA: Na ktoré odpoveď nedostanete.
○ F1news: Myslela som si. Nebudem na teba tlačiť, od toho tu nie sme. Tak teda späť ku Carlosovi. Zoznámili ste sa, vedela si hneď, že je to on?
- OLIVIA: Vôbec. Keďže som Formule nesledovala, netušila som, že niekto taký ako Carlos Sainz existuje. To meno som prvýkrát počula niekoľko hodín pred našim prvým stretnutím. A to som stále nevedela, že to je môj Carlos. Kým sme sa nestretli osobne, poznala som len jeho krstné meno. A Carlosov je v Španielsku veľa.
YOU ARE READING
Správy || Carlos Sainz jr. || ✓
FanfictionOlivia je architektka v úspešnej londýnskej firme. Keď jedného dňa odošle správu svojmu klientovi, neuvedomí si, že vymenila dve číslice a správa prišla úplne cudziemu človeku. Z omylu sa vykľuje ale zaujímavý cudzinec, s ktorým Olivia udržiava kont...