S E P T E M B E R
"Aby som to zhrnula. Celková cena projektu bude sedemnásť miliónov libier. Už v tejto chvíli máte na emaily všetky podklady z dnešnej prezentácie, kontakty na mňa do práce a aj súkromné číslo. Môžete mi volať aj cez víkend. Pokojne si projekt preštudujte, čokoľvek by ste chceli zmeniť, neváhajte sa opýtať. Sú to vaše peniaze, musíte byť so všetkým spokojní."
"My sme spokojní už teraz." manželský pár na seba pozrel so širokým úsmevom. "Nemáme prečo váhať. Kedy môžeme podpísať zmluvu?"Olivia prekvapene pozrela na Teresu, ktorá zo zakladača vytiahla predpripravené zmluvy.
"Dovolila som si-" posunula ich ku klientom. "Necháme vám čas prečítať si ich."
Olivia s Teresou odišli zo zasadačky, v kuchynke si pripravili kávu. Opreté o kuchynskú linku ju nervózne sŕkali.
"Dopadne to dobre. Počula si ich. Nemajú prečo váhať."
"Je to miliónový projekt, Teri. Toto nie je víkendový dom na pobreží. Je to penzión. Ak s niečím nebudú spokojní-"
"Ten projekt je dokonalý. Pracovala si na ňom mesiace. Podpíšu zmluvu a na jar začneme stavať. Ak sa budeme držať časového plánu, o rok o taký čas už budú mať prvých hostí-"
"Teresa? Olivia? Klienti vás volajú." Alica nakukla do kuchynky.Obidve vošli do zasadačky, široké úsmevy ich klientov ich upokojili.
"Podpísali sme to. Zmluva je navrhnutá dobre. Chráni aj vás ale aj nás. Projekt je dokonalý. Je tam zopár interných úprav, ale nad nimi budeme debatovať keď bude stáť penzión-"
"Budú úpravy zasahovať do rozvrhnutia stien? Pretože-"
"Ide len o zadelenie izieb. Plán ako taký meniť nebudeme. Zhovárali sme sa kým ste tu neboli, vieme ísť s rozpočtom ešte o desať miliónov vyššie, preto tie dizajnové zmeny."
"O desať vyššie?!"
"Bude to možné. Nebudeme šetriť." klienti spokojne vstali, svoju kópiu podpísanej zmluvy si odložili. "Kedy začnú práce?"
"Základy zvládneme ešte tohto roku. Do jari ich necháme usadnúť a potom začne výstavba. Ak sa nič nepokazí, o rok to bude hotové."~ ~ ~
C.
Tak?O.
Tak-Práve som podpísala zmluvu s klientmi.
Navýšili rozpočet na dvadsať sedem miliónov libier.
C.
TO JE FANTASTICKÉ!!!Som na teba neskutočne hrdý!😍
O.
Stále tomu nemôžem uveriť. Nemali žiadne námietky, žiadne zmeny.Všetko sa im páčilo-🙈
C.
Pretože si najlepšia, mi amor. Ukazovala si mi ten projekt, je to fantastické.O.
Je to doposiaľ najväčší projekt aký som robila.Uverím tomu až keď to bude stáť.
C.
Čoskoro, tesoro. Čoskoro.❤️Dvadsiateho šiesteho priletím do Londýna. Počkáš ma na letisku?
O.
To sa nemusíš ani pýtať. Teresa mi dala na ten deň voľno, ale musíme ísť s ňou na obed.To bola podmienka voľna.
STAI LEGGENDO
Správy || Carlos Sainz jr. || ✓
FanfictionOlivia je architektka v úspešnej londýnskej firme. Keď jedného dňa odošle správu svojmu klientovi, neuvedomí si, že vymenila dve číslice a správa prišla úplne cudziemu človeku. Z omylu sa vykľuje ale zaujímavý cudzinec, s ktorým Olivia udržiava kont...