• 04. •

373 12 7
                                    

A U G U S T

Ráno Olivia vstala skoro. Nervozita jej nedovolila vyspať sa do ružova, už o siedmej bola hore, kontrolujúc mobil, či jej Carlos ešte niečo nenapísal. Jeho posledné slová, mi amor, mátali Oliviu v snoch.

Nazval ju láskou.
Jeho láskou.

Ale Olivia si nechcela pripustiť, že by sa do nej zaľúbil. Aj keď jeho správanie sa deň vopred bolo občas dosť zmätočné, akoby sa bál, že urobí alebo povie niečo, čo by ju od neho odohnalo.

Kým sa sprchovala, mala pred očami tie jeho. Tak tmavé a hlboké ešte nevidela. Jeho krásnej tvári dodávali na neodolateľnosti. A keď sa usmial, doslova žiarli ako dve temné hviezdy.

Začula ako jej v izbe pípla správa, rýchlosťou blesku si zmyla šampón z vlasov, omotala okolo seba osušku a s nadšením pubertiačky otvorila správu od Carlosa.

~ ~ ~

C.
Dobré ránko.😘

Vyspala si sa dobre?

O.
Dobré ráno.🥰

Veľmi dobre. 

Neviem sa ťa dočkať.

C.
Ja teba tiež. Najradšej by som prišiel po teba okamžite.

O.
Čo ti v tom bráni?

C.
Raňajkovala si už?

O.
Ešte nie. Akurát som vyšla zo sprchy.

C.
😏

Buď o polhodiny pripravená. Vezmem ťa na raňajky.

O.
To myslíš vážne?!

C.
Už sa obliekam.

O.
Myslíš to vážne-🙈

~ ~ ~

Carlos ešte nikdy nevyskočil z postele tak rýchlo ako v danú chvíľu.
Sprchu spojil s umývaním zubov, kým sa poobliekal, vlasy mu preschli a cestou do garáže vzal z matkinej vázy ďalšiu ružu.

"Kam máš tak naponáhlo?" zastavil ho otec.
"Idem- Von." zastal vo dverách.
"O pol deviatej ráno? Taký vyobliekaný? S kvetom?"
"Idem za jednou slečnou." priznal otcovi. "Beriem ju na raňajky."
"Takže slečna." Carlos Sainz senior sa usmial na syna.

Carlos netrávil doma veľa času. Keď prišiel do Madridu, bol zväčša u rodičov. Kým ešte chodil s Isabel, býval u nej doma, po ich rozchode sa presťahoval späť k rodičom. Tvrdil, že kým cestuje po svete na závody, nebude si kupovať vlastný dom.

"Je- Je tu na dovolenke. Je z Londýna. Volá sa Olivia." vyzradil. "Včera sme boli v botanickej záhrade, na obed a v meste. Teraz ju beriem na raňajky a do centra. Chcem jej to tu ukázať."
"Len si dávaj pozor, synak. Niektoré ženy dokážu byť zákerné."
"Do včerajška nevedela, že som to ja. Nesleduje motošport." mykol Carlos plecami. "Ale rozumiem ti. Som obozretný." kývol hlavou. "Vezmem si tvoje auto. Moje sa jej nepáčilo."
"Nepáčilo sa jej tvoje Ferrari?"
"Nemá rada športové autá." zasmial sa Carlos. "Vraj sú nepraktické a nepohodlné."
"Tak si berieš moje SUVečko?"
"Má rada veľké autá." mykol plecami. "Prepáč, oci. Už aj tak budem meškať."
"Bavte sa."

Správy || Carlos Sainz jr. || ✓Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon