• 06. •

356 17 3
                                    

C.
Mrzí ma, že som s tebou nemohol ísť do Barcelony.

O.
Máš povinnosti, baby. Plne tomu rozumiem.

C.
Dal by som všetko za to, aby som bol teraz s tebou.

O.
Aj ja.

Ale skrátim svoj výlet v Barcelone, aby som sa vrátila do Madridu. 

Pred odletom do Londýna môžeme byť ešte spolu.

C.
Neblázni. Nekráť si výlet.

Ja si vybavím prácu rýchlo a prídem za tebou.

O.
Nemáš prípravy na závod?

C.
Závod je až budúci týždeň. To zvládnem.

O.
Nechcem aby si mal kvôli mne náhodou problémy.

~ ~ ~

Olivia sa prechádzala ulicami španielskeho mesta. Obdivovala historické budovy, doslova nasávala atmosféru, snažila sa zapamätať si vôňu daného momentu.

Bolo to prvýkrát v živote, kedy bola niekde sama. Úplne sama, závislá na svojich schopnostiach.

Jej dovolenka sa pomaly končila.
Fotoalbum v mobile mala plný fotiek s Carlosom, kedy za dva týždne precestovali juh Španielska.
Ukázal jej krásy, aké by sama nikdy nevidela. Bola očarená krajinou, no najmä ním samotným.

"To je ona!"
"Si si istá?"
"Určite. Choď za ňou! Možno je tu aj on."

Oliviu zaujal rozhovor dvoch dievčat v reštaurácii pri vedľajšom stole. Bola na večeri v hoteli, už chcela len zavolať Carlosovi aby si mohla ísť ľahnúť spať.

"Ehm- Ahoj." podišla k nej dievčina od vedľa.
"Ahoj." Olivia jej venovala plachý úsmev, zavrela knihu, ktorú čítala.
"Ja- Ja som len zvedavá- Kto vlastne si? Čo na tebe Carlos vidí?" opýtala sa bez okolkov, Olivii prišlo zle.
"Čo prosím?"
"No Carlos. Carlos Sainz? Je to profesionálny športovec, vyzerá božsky. Mohol by mať každú ženu, na ktorú ukáže. Ale videli ho s- Tebou." ten opovrhujúci pohľad, aký dievča Olivii uštedrilo, vrátil Oliviu späť do školy, kedy ju jej dokonalo vyzerajúce spolužiačky odsudzovali, pretože nevyzerala ako oni.

Dala si načas, kým odpovedala. Zbalila si knižku, dopila víno a vstala od stola.

"A kto si ty, aby si sa úplne cudzieho človeka pýtala také otázky?" Olivia si držala pevný hlas. "Ako si povedala. Mohol by mať každú, na ktorú ukáže. A on ukázal na mňa." kabelku si prevesila cez rameno. "Neodsudzuj ľudí keď nepoznáš ich príbeh. Možno nevyzerám ako modelka, ale aj ja som človek. A mám svoju minulosť, ktorá zo mňa urobila to, kým som teraz. Navonok aj vo vnútri."

Olivia kývla čašníčke, že odchádza a vybrala sa k výťahom. Chcela byť čo najďalej od danej slečny, tá mala ale iný plán.

"Odkopne ťa ako prašivého psa!" zavolala za ňou cez halu.
"Prosím?!"
"Carlos. Myslíš si, že si niečím špeciálna?! Veď sa pozri na seba!! Patetickosť ti srší z očí! Ak si myslíš, že by s tebou bol Carlos dlhodobo, si na omyle. Chlap ako on potrebuje mať pri sebe reprezentatívnu ženu, ktorú mu budú iní závidieť. Ale s tebou po jeho boku sa mu budú ostatní akurát tak vysmievať!"

Olivia si pomyslela, že to dievča mohlo rovno vziať nôž a vraziť jej ho do srdca. Bolelo by to menej a škody by boli napáchané rýchlejšie.

"Ak ti tak veľmi prekáža, že je so mnou, prosím, povedz mu to zajtra sama. Budeš mať príležitosť." samotná Olivia bola prekvapená chladnosťou svojho hlasu.

Správy || Carlos Sainz jr. || ✓Where stories live. Discover now