Bible Povဒီနေ့ Angel တို့သားအဖရေးတဲ့ ဇာတ်ညွှန်းအတိုင်း လိုက်လုပ်ရတယ်၊ ဘာတဲ့ buiရှေ့ Angel နဲ့အတွဲလိုဟန်ဆောင်ရမယ်အဲ့ဒါမှ buiစိတ်ညစ်ပြီး ကွာရှင်းပေးအောင်လုပ်ရမယ်ဆိုဘဲ..ရူးပါ့...ငါ့အစီအစဉ်မဖြစ်ခင်ထိတော့ သူတို့ပြောတာတဲ့အတိုင်းလုပ်ရဦးမှာဘဲ..
စိတ်ညစ်နေတဲ့ buiကို စိတ်ရှုပ်အောင်ထပ်မလုပ်ချင်ပင်မယ့် ဘေးကင်းဖို့ကအရေးကြီးတာမို့
"Bui ခနလောက်တော့ သည်းခံပေးဦးနော်၊ ကိုယ့်ကိုတော့ အရမ်းကြီးမမုန်းပါနဲ့လို့ မပြောချင်ပင်မယ့် မမု
န်းစေချင်တာတော့အမှန်ဘဲ "ခုထိအောက်ထပ်ကို မဆင်းလာေသးတဲ့ buiကြောင့် ငါစိတ်ပူမိပင်မယ့် မိုးလင်းကတည်းက ဂြိုလ်ဆိုးက အိမ်ကိုရောက်လာတာမို့ ဘာမှမတတ်နိုင်ခဲ့...
"Bible..အဲ့တယောက်က ဒီတသက်ဆင်းလာဦးမှာလား၊ ဘယ်ချိန်ထိစောင့်နေရမှာလဲ.. Bible သွားခေါ်ပေး" ဆိုပြီး ပြောလာတော့
"မနေ့ညက မင်းဘာလုပ်ခဲ့လဲမသိဘူးလား၊ မင်းမွှေခဲ့လို့ အခု ငါ့ကို buiကစကားပြန်ပြောမယ်ထင်လား၊ ပါးထမရိုက်တာကိုကျေးဇူးတင်၊ မင်းပြောချင်တာမလား မင်းဘာသာသွားခေါ်၊ ငါကမင်းတို့ဇာတ်အတိုင်းလိုက်ကမယ်မထင်နဲ့ ဒိတိုင်းဘဲနေပေးမှာ ကိုယ့်ဇာတ်ကိုယ့်ဘာသာက..."
"ထားလိုက်တော့ စောင့်လက်စနဲ့စောင့်ရုံပေါ့ ဆင်းလာမှပညာပေးပြမယ် "
"ဟေ့ဟေ့ buiကိုမတရားမလုပ်နဲ့နော် ငါငြိမ်ခံနေမှာမဟုတ်ဘူး"
"Bible မှာ အဲ့လိုပြောခွင့်ရှိတယ်ထင်လား၊ လာမတားနဲ့ Angel လုပ်ချင်တာလုပ်မှာဘဲ "
"Okay, မင်းလုပ်ချင်တာမလုပ်ခင် ထောင်ထဲဝင်ချင်ရင်တော့သဘောဘဲ "
"ဘာလို့ထောင်ထဲဝင်ရမှာလဲ ဘာလုပ်ရသေးလို့လဲ "
"ကြိုပြောထားတာမလုပ်ဖို့ကို မင်းတို့ငါကိုခြိမ်းခြောက်လို့ရပင်မယ့် ရှယ်ယာတွေမရခင် buiကိုအသားနာအောင်ဘာမှလုပ်လို့မရဘူး မင်းလိုတာထက်ပိုလုပ်လို့ buiက ငါတို့ကိုတရားစွဲရင်ဘယ်လိုလုပ်မလဲ "
"သူ့ကဘာလို့တရားစွဲမှာလဲ Angel တို့မှဘာမှမလုပ်ရသေးတာ "
"မင်းတုံးလှချည်လား buiကငါနဲ့တရားဝင်ယူထားတာ မင်းကငါနဲ့ဖောက်ပြန်နေတာလို့ သူ့ကိုသိစေချင်တာမလား သူကအဲ့ဒါကို လက်မခံနိုင်လို့ ငါတို့ကိုအိမ်ထောင်ရေးဖောက်ပြန်မှုနဲ့ တရားစွဲရင်ဘယ်လိုလုပ်မလဲ ထောင်ထဲမဝင်ချင် အရှက်မကွဲချင်ရင် အေးဆေးနေ overတွေသိပ်မလုပ်နဲ့ ငါကိုလဲဘာလုပ်ပါညာလုပ်ပါနဲ့ လာမခိုင်းနဲ့ ငါလဲငါ့ကိုယ့်ငါ အာမ မခံနိုင်ဘူး ငါဆက်သည်းမခံနိုင်လို့ မင်းအဖေတောင်မသိဘဲ မင်းကို သတ်ပစ်လို့ရတယ်ဆိုတာသဘောပေါက် ရှယ်ယာတွေမြင်ချင်သေးရင် buiကိုမနှိပ်စက်နဲ့ "
YOU ARE READING
Hope
Fanfictionအစွန်းတဖက်ဆီမှာ ရှိနေတဲ့ မင်း နဲ့ ငါ ကို ဘယ်အရာကဟန်ချက်ညီစေမှာလဲ ? ဒါကတော့ Biblebuild ရဲ့ fic နောက်တပုဒ်ပါ၊ plotကိုတော့ ဖတ်ရင်းနဲ့မှ သိစေချင်လို့ ဒီမှာဘာမှမရေးထားပါဘူးနော်။ ဒီplotလေးက ကိုအရေးချင်ဆုံးplotလေးမို့ ရေးကြည့်လိုက်တာပါ