SARMAŞIK

11 1 0
                                    

Arat Sinan ile telefon konuşmasına başladı.Sinan Arat'a heyecanlı bir şekilde bugün yolun kenarıda gördüğü manzarayı anlatıyordu.Sonra dedi ki "Arat, siz olabildiğince sakin bir şekilde beni dinliyorsunuz ama ben sizi yeterince dinleyemiyorum. Çükü bazı problemlerim var onlardan birisi de sizsiniz diyecekti ki kendini zor tuttu. Arat'ın arkasından iş çevirdiğini Arat'ın anlaması demek Arat'ı kaybetmek demekti.İşte bu yüzden temkinli olmalıydı. Kendini olabildiğince sıktı ve Arat Bey haklısınız dedi boğuk bir ses tonuyla.Siz haklısınız Gece 'yi bırakmamız lazım bize yaramaz o dedi lügatındaki argo terimleri kullanarak.Arat olabildiğince sinirliydi Gece'ye.İşte tam o anda bir şey oldu.Gece kendini bir anda köprüde buldu. Her şeyin başladığı o köprüde, film geri sarıyordu sanki, Gece dedi Arat uyan Gece! Gece bu kötü espriyi ciddiye almak istemiyordu , uyanıp hayatına normal bir şekilde devam etmek istiyordu , uyandı Gece... 

Arat tekrar köprüdeydi şimdi , o kadar güzel gidiyordu ki her sey hayatındaki her sey o kadar yolunda gidiyordu ki Arat köprüye neden geldiğini bilmiyordu.Sanki birgüç onu buraya getirmişti.Arat burdan şunu anlamıştı ki hiçbir insan başına ne geleceğini bilmiyor aslında, sadece yaşıyoruz hayatı düşünmeden, sonunun ne olacağını, Arat da bu hikayede Gece ile tanışacağını Gece ile karanlıklarını aydınlatan bir olaylar dizisi yaşayacağını bilmiyordu. Arat o kadar başarılı bir iş adamıydı ki olanlar Arat'ı asla yıldırmazdı. Arat kendini yetiştirmişti , O bir savaşçıydı, adeta.. Arat er meydanında savaşa karşı hazırlığını yapmış, silahını kuşanmış bir savaşçı kadar tutkuyla bağlıydı bu hayata.Gitmek istemiyordu bu hayattan.Arat Gecesiz gündüzlere alışmıştı ( yazar burda Gece'ye ve güzelliğine atıf yapmaktadır, ilk anlamıyla düşünmeyin lütfen !) Arat, Gece olmadan bunca seneyi geçirmişti. Tıpkı bir savaşçı gibiydi, tek düşündüğü savaş meydanıydı, kazanmak istiyordu Arat her seyde, Ah be dedi iç çekerek Gecesiz olmak onu yormuştu. Gündüz gökyüzüne sahip olmak ona Gece olmadan bir anlam ifade etmiyordu ki. Bakışlarıyla Gece'yi yavaşça süzdü bu savaşçı, gözlerinden ateşler çıkıyordu adeta.. 









GİZEMLİ ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin