Dokunulmazdı çocukluk

2 0 0
                                    

Evet, yazdığım bu yeni bölümü bu müzikle okuyabilirsiniz zaten kısa bir bölüm keyifli okumalar:)

-Yazık

-Yazık bu kadar zamandır uğraştığın tüm cevherlerin elinden bir bir gidiyor

- Sen benden bu şirketi alamayacaksın dedi Arat'ın üvey annesi.

-Arat ise kararlıydı alıcam dedi alıcam senin elinden bu şirketi de evi de. Sen de yalnız kalıcaksın bu şirket bizim  şirketimiz bu şirketi babam kurdu sen değil, diyerek açıkça tüm duygularını yüzüne yüzüne söylüyordu Arat. Neşe Arsin çılgına dönmüştü bu son laflar üzerine.

Arat eski cesaretini toplamıştı , bu kısa ama etkili konuşma tüm Kapodokya'yı sarmıştı. Arat ayakları yere sağlam basan bir karakterdi dediğini yapardı. Bu sefer kader onu Gece'yle işbirliği yapmaya çağırıyordu.Gece Arat'a karşı bir şeyler hissetmiyordu ama şimdilik. Çok geçmeden Arat'tan hoşlanıcağını bilmiyordu.

1 dava alt tarafı diye düşündü, onu ölümüne seveceğini bilmeden.

Neşe Arat'ın dosyasını incelerken Gece'nin diline bir şarkı takıldı , mırıldanmaya başladı.

-Alışır her insan zamanla kırılıp incinmeyee, bekliyoruum bekliyorumm bekliyoruum hadii gelin üstüme dedi son kelimesi ise korkmuyorum du. Şarkıyı söylerken içinden çocukluğundaki o güzel saçlı, narin, minik Gece çıkmıştı. Hayatın acımasız kollarında büyüyünce Gece eski narinliğini, sakinliğini bırakmak zorunda kalmıştı.Çünkü o yalnıız bir kızdı, tıpkı Arat gibi...

GİZEMLİ ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin