Arat 'ın yüzündeki gülümseme ,kayboldu, ne olmuştu da kaybolmuştu, sır neydi de açığa çıkmıştı, kayıp neydi de gün yüzüne çıkmıştı, kayıp Arat'ın çocukluğu muydu yoksa?
..Neşe Arsin'in ellerinde son bulan çocuk Arat'ın gülüşleri miydi, bir çocuğun masum gülüşü neden solardı anlamsızca ki? Neden sadece bir çocuğun hayalleriydi söz konusu, bir kalp katılaşırdı katılaşmasına ama kolay mıydı bunun bedeli...
Sakin olması gerekiyordu ama Arat sakin olamıyordu nedensizce Gece'ye karşı negatif bir şeyler hissetmeye başladı, Arat'ın iç sesi onu nadir yanıltırdı, ya da belki de Arat çok karamsardı bilmiyordu bunların hiçbirini,ama Neşe Arsin kadar Gece de canını sıkıyordu.Bir şeyler yapmalıydı sessizce sakince, aklına Sinan'ı aramak geldi Sinan'ı uzun süredir aramadığını düşündü.Demek ki onsuz olmaya onsuz da yol almaya yani alışmıştı.Zaten bu süreçte kendinden başka güvenebileceği biri olmadığını anlamalıydı yoksa Arat'a hayat bu dersi öğretmek için elinden geleni yapardı, hayat bu garip bir yer..
Bu kadar heyecanlı olan ne olabilir diye düşündü ve Arat tüm dikkatini toplayıp sakinleşti. Gece'ye olan siniri de henüz geçmemişti, ama konuşmaya bir yerde başlamaları gerekiyordu.Gece , Arat'ın ne söyleyeceğini tahmin etmek istemedi, sonuçta o da artık biliyordu ki Neşe Arsin annesiydi ve Gece bu davada Arat'ı savunucaktı. Arat olabilen her imkanı zorlamaya hazırdı yeter ki bu savaşı kazanabilsin. Neşe Arsin'e açılan bu dava Neşe'yi çılgına çevirmişti o da yerinde şimdi planlar yapıyordu, Arat'ın elinde gözüken bu şirketleri ona kaptırmayacaktı. Onda o göz var mıydı? Neşe Arsin peki bu savaşta kimle düşman olucaktı Arat ile mi, Gece ile mi yoksa.. her ikisi de mi..
Neşe hanım hakkındaki düşüncelerimi ilerde görüceksiniz şimdilik okumaya devamkeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ ...
Misterio / SuspensoGizemli 'yi okurken sırların sınırlarını öğrenebilecek ve yaşadıklarından dolayı kalbi buz kesmiş , gözü kara ve intikam peşinde olan bir çocuğun yaşadıklarını ve hayatının akışını değiştirecek biriyle yolunun kesişmesini görebileceksiniz. Büyük bir...