Önce kendisiyle yüzleşmesi gerektiğini biliyordu, önce kendisiyle konuşabilmesi gerekiyordu bu adamın , gerçekleri duyması ve kabul etmesi gerekiyordu.
Ancak bu o kadar da kolay olmayacaktı , kendisiyle yüzleşmesi , aynaya tekrardan bakabilmesi kolay olmayacaktı ama bir gün hiç beklemediği bir anda hayatı tamamıyla değişecekti.
Arat takım elbisesini çıkardıktan sonra tekrardan o karanlık kimliğine büründü ve yeşil eski bir palto alarak dışarıya çıktı.
**************************
Gece iyice ilerlemişti , sessizlik ara sıra geçen araba sesleriyle bozulsa da karanlığın sessizliği çökmüştü geceye, umutsuzların , mutsuzların , mutsuz sonların mekanına geldi Arat.
Sadece kendisini dinleyebileceği ve duyabileceği , bir yerdi burası...
Köprüye gelmişti, hayatını burada sonlandırmak, bitirmek istiyordu
Ayakta dikiliyordu belki de son kez, zar zor ayakta duruyordu zaten, ellerini cebine koymuştu ve kalbinin bunca zaman hiç çarpmamasına rağmen şimdi nasıl bu kadar hızlı çarptığını anlam veremiyordu.
O zaten yıllar önce kafasına koymuştu hayatını sonlandırmayı, işte tam o gün buna karar vermişti,o yaşlı kadının eğilip söylediği son cümlesinden sonra , ölmeden hemen önce son sözleriyle Arat'ın da ruhunu alıp götürmek istiyordu sanki, Arat da o buğulu gözlerde bu isteği görüyordu ve o da annesinin yanına gitmek istiyordu ama önce bir şeyi halletmesi gerekiyordu. Ona hayatı zindan edeni bulup var gücüyle gebertmek, o insan müsveddesini yakasına asılarak ayağa kalkamayacak hale getirmek istiyordu.
Ve kim olursa olsun bunu yapacaktı kendisine bunun sözünü vermişti Arat, daha sonra ise bu anlamsız hayatından bir çırpıda, kimselere duyurmadan gitmeyi planlıyordu çok uzun zamandır.
Ama kader ona hiç beklemediği seçimler yapmaya zorluyordu şimdi...
Yıllar önce gözünün önünde can veren kadının, kollarında ölen bu kadının annesi olduğunu sanıyordu hala...
************************
Arat bunları daha fazla düşünmekten yoruldu ve yine aynı o andaki gibi ayakta kalacak gücünün kalmadığını hissetti. Gözlerinin önü kararıyordu, önündekini göremeyecek bar hale gelmişti, evet galiba o çok istediği ölüm şu an çok yakınındaydı ve Arat da kendini bu sonu belirsiz dünyadan biran önce soyutlamak için ölüme doğru bir adım daha attı .
Arat gözlerini bir daha açmamayı umuyordu ve unutamadığı her şeyi bugün, orada unutmak istiyordu.
********************
Fakat kader Arat'ın hayatını bu şekilde sonlandırmayacaktı kader ona bambaşka oyunlar oynama hazırlığı içerisindeydi...
Bir kız görünüyordu uzaklardan , uzun boylu,dalgalı ve uzun saçlı, saçlarını at kuyruğu yapmıştı ve o yürüdükçe saçları da salınıyordu, altında siyah bir jean vardı üstünde ise siyah ve deri bir ceket,elinde ise kaskı Arat'a doğru korkusuzca geliyordu.
Gözleri kahve renkli olan bu kız bakanlara ürkeklik verirdi bakışlarıyla...
Çünkü o karanlık gecelerin asi ruhlu kızıydı.
Kaderin onları buluşturma zamanı gelmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ ...
Misteri / ThrillerGizemli 'yi okurken sırların sınırlarını öğrenebilecek ve yaşadıklarından dolayı kalbi buz kesmiş , gözü kara ve intikam peşinde olan bir çocuğun yaşadıklarını ve hayatının akışını değiştirecek biriyle yolunun kesişmesini görebileceksiniz. Büyük bir...