"İşte burası dedi Arat, burası onu kaybettiğim yer" dedi mezarlıkta annesinin bir tanecik oğlu. Annesi'nin biricik oğlu artık öyle değildi, o aynı zamanda bi suçluydu ve Gece'nin üvey kardeşiydi.Arat Gece'den bir şey istiyordu o da annesini.. Peki Gece bunu başarabilcek miydi? Gece Arat'ın onu soktuğu karanlık kuyudan çıkmak istiyordu ama olanca gücü bile buna yeterli değildi. Ah dedi iç geçirirken, ona olan duyguları ağır basıyordu, ama olmayacak duaya amin demezdi Gece. Mantığını koruması gerekiyordu bir de klasik dizilerdeki gibi üvey kardeşine aşık olup da hayatını karartıcaktı. Gece o an için tamamen bunları düşünüyordu. Olabilecek olan her seye hazırlıklı bir şekilde paltosunu kaptığı gibi bir yürüyüşe çıktı .Elinde yaktığı sigarasıyla hem ona bu kalp çarpıntısnı yaşattıran kişiyi hem de üvey kardeşini düşünüyordu. İkisi de aynı kişiydi, lanet olsun diyerek iç geçirdi.
Arat ise Gece ile olan görüşmelerinden sonra her seyden habersiz yatağına yattı. Bu kalpsiz adam anılarını, kalbini de annesiyle birlikte gömmüştü çünkü. Çok derinlere.. ucu bucağı olmayan gerçekler Arat'a bir bir çarpıyordu ve onun ömründen ömür gidiyordu bu sefer de Gece gerçeği. Peki nasıl bundan habersiz kalmıştı? Sinan'ın çırpınışları sonucu Arat Gece'nin yoldan geçen bir yabancı olduğuna ikna olmuştu.Yapacak bir şeyi yoktu şuan için. Elinde tek bir kanıt bile yoktu ama Gece Arat'ı hatırlamıştı . Çok küçükken tanışmışlardı. Arat'ın boynundaki yara izi hala duruyordu. Çocukluğundaki bu yeşil gözlü kahramanın şimdi tek yoldaşı bu güzeller güzeli avukat olucaktı. Gece Arat'ın dosyasını elinden bıraktığında saate baktı , saat on biri çeyrek geçiyor dedi kendi kendine sonra dokuz dokuz diye tekrarladı.Gece Arat'ın onu soktuğu kuyudan çıkmak için çabalıyrdu, geçen zamana dakikalara, saniyelere engel olmak istiyordu olanca çaba gösteriyordu kendi sağlığımı korumak zorundayım dedi ve dosyayı hışımla kapattı. Arat Arsin'in avukatı Gece Arsin..
Geceler her zaman bu kadar güzel midir diye düşünüyordu Arat.Gece'nin kahverengi gözlerine dalgalı saçlarını hatırladı bir anda. Gece 'nin gizemi Arat'ı büyülüyordu.Arat bu işin mantıksız olduğunu düşünmüyordu. .Kartaldan keskin gözleriyle süzen, gizemini dalgalı saçlarında bırakan bu kızın her seyiyle mükemmel olduğunu düşünüyordu ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ ...
Misterio / SuspensoGizemli 'yi okurken sırların sınırlarını öğrenebilecek ve yaşadıklarından dolayı kalbi buz kesmiş , gözü kara ve intikam peşinde olan bir çocuğun yaşadıklarını ve hayatının akışını değiştirecek biriyle yolunun kesişmesini görebileceksiniz. Büyük bir...