Arat Gece ile bir partideydi. Partinin olduğu gün Gece çok güzel bir şekilde hazırlanımştı. Saçlarını topuz yapmış, boydan uzanan güzel ve şık bir tasarım kıyafet giymişti.Arat Gece'nin bu halini gördü ona tutulmaması elde değildi ama o yine de kenidisini kaptırmak istemedi bu güzelliğe. Çünkü Arat annesinden sonra korkuyordu bir kadınla yakın ilişkide olmaktan. O yüzden sınırı hep koruyordu. Gece peki o da bu kadar güzel olduğunun farkında mıydı. Tüm Kapadokya'yı hayran bıraktıracak kadar güzelliğe sahipti Gece. Badem badem gözleriyle bir yere baktığında ok saplar gibiydi sanki hançer saplar gibiydi gözleriyle. Bu güzelliğe bakan imrenirdi.O çok güzel güzel olduğu kadar da akıllı bir kızdı.Gece dedi Arat konuşmayı başlatan taraf olması gocundurmadı Arat'ı.
-Merhaba dedi hafif bir tebessümle.
Soğuk ama samimi bir merhaba yanıtı geldi Gece'den.Gece temkinliydi o da Arat'a karşı benzer şeyler hissetse bile bunu açığa vurmak istemiyordu. Çünkü onu sadece müvekkili olarak görüyordu henüz.
Kader beliricekti, az kalmıştı, az az akan bir damla gibi de olsa damlalar şiddetlendiğinde Gece ne olduğunu biliyordu o yüzden kadere pek yaklaşmıyordu. Kader le ilişkisi Gece'nin ne soğuk ne sıcaktı.Arat'ın kapkara gözlerinde şimşek gibi çakmayı bekliyordu kader, Arat'ın gözlerinde, umarsız bakışlarında can bulmuştu.
-Olabilir mi dedi Gece anlamsız bir konuya erken girişle.
-Ne olabilir mi diye sordu Arat
-Yoksa Neşe Arsin ...
-Arat hemen lafını kesti bu cümleyi duyunca Neşe Arsin evet dedi hızla ve kararlı bir hiddet vardı sesinde.
-Neşe Arsin dedi Gece tekrar o benim annem diyemedi..
Öylece kaldılar bir süre ikisi de. Sessizlerdi ama bakışları çok şey anlatıyordu yoksa bu kadın ikisini de kandırmış mıydı yıllarca. Kimdi bu kadın bu kadar çok yer yanıyordu onun için ve yanmaya devam ediyordu.
O arada partide slow bir müzik çalmaya başladı. Ama burası engin kültürüyle doğmuş bir yerdi, burası zengin kültürüyle görenleri hayran bıraktıran Kapadokya..
Atatürk'ün en sevdiği müziklerden biri çalıyordu burada. Bu memleket hiçbir zaman tarihini kaybetmeyecek ve unutmayacaktı. Peki ya Arat ve Gece bu kültürünü kaybetmemiş şehirde neler bulacaklardı.Gece ilk uçakla gelmişti sabahtan annesi çağırdığı için alel acele. Peki neden annesi çağırmıştı, neden?...
Kader, sessizce saklandığı yerden çıktı ve usulca Gece'nin saçlarına kondu. Bir yıldız gibi düştü gökyüzünden..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ ...
Mistero / ThrillerGizemli 'yi okurken sırların sınırlarını öğrenebilecek ve yaşadıklarından dolayı kalbi buz kesmiş , gözü kara ve intikam peşinde olan bir çocuğun yaşadıklarını ve hayatının akışını değiştirecek biriyle yolunun kesişmesini görebileceksiniz. Büyük bir...