3.5

163 28 40
                                    

+Sevilen kadın güzelleşir derler ya ben ona
şunu da eklemek istiyorum Bayım!

-Tabiki

+Sevilen kadın güzelleşir,
Seven kadın iyileşir.
_________________________________________________________

"Hâlâ ne yapacağımızı söylemedin." diye sitemkâr bir şekilde Taehyung'a döndüğümde hafifçe gülmüş ve arabaya doğru ilerlemeye devam etmişti. Tavsiyesi ile sportif ve rahat bir şekilde giyinmiştim. Bu tavsiyede bulunduğu için onu göklere çıkartabilirim. Bu düşünce istemsizce sırıtmama sebep olurken arabanın kapısını açıp ön koltuğa sindim yavaşça. Söylememesi sinir bozucu olsa da hevesini kaçırmamak için sık boğaz etmek istemiyordum.

Artık eskisi kadar mesafeli değildik. Birbirimize karşı hissettiğimiz duygular aramızda ki mesafeyi sıfırlamıştı. Ve ben galiba bu duyguya bayılıyorum. Yani onu sevmek bile beni mutlu eden bir şey. Onunla beraber olmak, onunla bir şeyler yapmak hatta yanında bulunmak bile.

Kafamı cama yaslayıp güneşin yumuşak ışıklarını yüzümde hissettim. İkindi olması itibariyle hava çok güzeldi. Bugün öğleye kadar uyumuştuk. Ve birilerinin beni rahatsız etmemesi uykumun konforunu arttırmıştı. Aylar sonra çektiğim en rahat uykulardan biri olabilirdi belki de. Taehyung hemen yakınımda ki farklı bir odada ve beni tüm pisliklerden korumaya yetecek güçte. Evet bu düşünce bile bana güveni tattırdı.

Birden çalan müzik ile hafifçe sarsılsamda hızla kendime geldim ve kimin olduğunu anlamaya çalıştım. Tanıdık gelen müziğe eşlik etmek istesem de hiçbir şekilde söyleyemiyordum. Derken Taehyung sanki Tanrı'ya bir melodi söylüyormuş gibi eşsiz bir tonda eşlik etmeye başladı.

Baby this, love
Bebeğim bu aşkın

I′ll never let it die
Ölmesine izin vermeyeceğim

Sesi kulaklarımı yakıp geçerken onu dinlemeye devam ettim.

Can't be touched by no one
Kimse tarafından dokunulamaz

I′d like to see 'em try (oh, oh, oh)
Denemelerini izleyeceğim (oh, oh, oh)

Gözlerini boş yoldan çekip bana çevirdi ve gelen kısmı söylemeye devam etti.

I'm a mad man for your touch, girl, I′ve lost control
Çılgın bir adamım, sen dokundukça deliriyorum, kontolümü kaybediyorum

Utanç duygusu istemsizce vücudumu sarmayalama başlamışken boş verip anın tadını çıkarmaya çalıştım.

I′m gonna make this last forever, don't tell me it′s impossible
Bu aşkın sonsuz olmasını sağlayacağım, sakın imkansız deme bana

Gelen söz istemsizce tebessüm etmeme sebep olmuştu.
Sonsuzluk?

'Cause I love you for infinity (oh, oh, oh)
Çünkü seni sonsuza dek seveceğim (oh, oh, oh)

I love you for infinity (oh, oh, oh)
Sonsuza kadar seveceğim (oh, oh, oh)

Gelen nakarat kısmı ile aklıma gelmişti bu şarkı. Derinlerde bir yerlerde olduğunu biliyordum ama bir türlü çıkaramamıştım.
Devam eden şarkıya eşlik etmeye çalışarak Taehyung'a eşlik ettim.

Tell Me About Love |TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin