Клері
Коли я прокинулась, Лілі в кімнаті вже не було. Я швидко встала з ліжка і, навіть не взуваючи капці, вибігла з кімнати, підлога в будинку була дерев'яна і напрочуд тепла. Я швидко збігла по сходах униз.
Зупинилась на останніх сходинках, дивлячись на те, як Деймон намагається заплести Лілі дві косички: він обережно розчісував її золотаве волосся. Лілі сиділа на стільчику і мотиляла ніжками, протираючи ще сонні оченята. Я посміхнулась, дивлячись на це, відтепер я впевнена, навіть якщо за стінами цього будинку буде панувати темрява та зло, тут її обгорнуть любов'ю та теплом.
- Доброго ранку, - промовив Ендрю, який вийшов зі сторони їдальні.
- Як спалося? - запитує Деймон, відволікаючись від плетіння косичок.
- Чудово, - кажу я, підходячи ближче до них. Лілі швидко зістрибує зі стільця і біжить до мене. - Ну, а тобі як спалося?
- Чудово, - говорить вона, і я беру її на руки. - Тільки чому ти спала зі мною не всю ніч, а лише трішки?
На мить я завмерла, не знаючи що й сказати.
- У твоєї мами була робота, яку потрібно було виконати, - говорить Ендрю, помітивши мій ступор. - А зараз нам варто піти снідати, інакше сирники бабусі будуть холодні і не такі смачні.
- Тобі потрібно їхати на роботу? - запитує Лілі, дивлячись то на мене, то на Ендрю. - Ти будеш працювати так само, як працює тато?
- Ні, - кажу я, беручи її на руки. - сьогодні, завтра і в усі наступні дні я буду поруч з тобою.
- Обіцяєш?
- Обіцяю, - кажу я, і Лілі міцно обіймає мене.
- Ходімо їсти сирники! - викрикує Лілі майже мені вухо, від чого я морщусь, а Ендрю сміється.
- Тепер ти розумієш нас з Амелією, - говорить він, йдучи в їдальню. Амелія - дружина Ендрю, і в них два сини близнюки - Лукас та Луїс.
Коли я зайшла в їдальню, поставила Лілі на ноги, намагаючись зрозуміти, де їй краще сісти.
- Лілі, сідай ось тут, - говорить Джо, вказуючи на місце поруч з ним, мабуть, він помітив мою розгубленість. - Клері, ти не проти, що твоє місце займе Лілі?
- Ні, - просто відповідаю я, сідаючи поруч з Лілі.
У голові столу як завжди сидів Джо навпроти Ембер. Справа завжди сиділа я, та зараз на моєму місці сиділа Лілі, а я біля неї. Навпроти Лілі сидів Деймон, а поряд з ним Ендрю. Біля нього було три вільних стільця, адже ті місця займали Амелія, Луїс та Лео. Поруч зі мною сиділа Ребекка. Сніданки в будинку Моретті найчастіше готувала Ембер.
Трохи перехиляючись через стіл, Деймон наклав на тарілку Лілі кілька сирників та виноград.
- Дякую, - швидко промовила Лілі, запихаючи в рот сирник, вона не церемонилась з виделкою, а брала їх прямо рукою, мочачи в малинове варення, яке було на столі недалеко від неї.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Безсоння на двох
RomanceПерша книга з трилогії Пов'язані брехнею. Клариса Їй було п'ятнадцять, коли її світ зруйнувався навпіл, у сімнадцять він зруйнувався повністю. Вона закрила себе від емоцій та світу. У неї з'явився шанс на щось нове чи це не так? Алекс Він молодий...