13 розділ

1K 61 7
                                    

Алекс вийшов з лікарні сердитий, навіть більше, він був розлюченим.

Ми зупинились недалеко від входу до лікарні.

- Через тебе він мало не помер, а зараз усередині ти поводиш себе так, наче він важлива для тебе людина, яка постраждала.

- Ти не можеш звинувачувати мене в тому, що сталося, - кажу я, намагаючись бути спокійною, та мені набридають його постійні звинувачення. Кілька секунд він розглядає мене, а потім промовляє:

- Мені байдуже, що з тобою буде далі, - після цих слів він просто розвертається і йде.

- Досить, - крикнула я у спину Алексу, він зупинився та повільно повернувся обличчям до мене. - Досить звинувачувати мене в тому, що сталося. Ти, - кажу я та підходжу до нього ближче. - Ти винен точно так само, як і я. Вони хочуть твоєї смерті, а я не виконала їхнього бажання. Я не змогла залишити Лілі без батька, не змогла дати їй пережити те саме, що пережила я.

Я замовкаю, намагаючись зупинити потік слів, та в мене не виходить, я вже втратила контроль над емоціями, над словами:

- Ти - егоїст, ти нічого не втратив у цій аварії, а я втратила все... Все, абсолютно все, я втратила останній подарунок матері перед її смертю, єдине фото з братом, яке залишилося в мене, і втратила його улюблену іграшку. Я могла шукати все це, могла втекти, замість цього я рятувала твого друга. Врятувала, не дивлячись на те, що він сказав мені за кілька хвилин до цього. Ти - егоїст, Алексе Сальваторе. І я ненавиджу тебе.

Я повертаюсь і йду назад у лікарню, не звертаючи увагу ні на кого. Заходячи в головні двері, я відчувала його погляд на собі.

Що він собі думає!

Він не може так просто звинувачувати мене!

З цим я і сама чудесно впораюсь...

Алекс

Я не міг більше знаходитися в лікарні, тому вирішив поїхати в один з наших клубів.
Можливо, вдасться владнати кілька справ.
Та це навряд.

Я був злий, ба більше я був у люті.

Я сердився на себе, на Макса.

Та найбільше чомусь я сердився на Клері.

Вона не винна!

Не винна!

Повторював я собі, поки їхав.
У голові досі звучали її слова.

Я втратила все. Абсолютно все...

Безсоння на двохWhere stories live. Discover now