Коли Марі поїхала та закінчила катування, як висловився Макс. Ми з ним сіли снідати.
Макс не спускав з мене погляд увесь ранок, але чому.
- Ти впевнена? - раптом промовив він.
- Ти про що? - кажу я намагаючись проковтнути шматок тосту.
- Я про те що твоя дитина народилась мертвою.
- Так, ні.... незовсім. Моя дитина народилась жива, я бачила її навіть змогла поцілувати та один раз вдихнути її запах. Та мені не дозволили навіть взяти її на руки, навіть дізнатися хто саме у мене народився, донька чи син. Через кілька хвилин після народження вона почала кашляти... наче задихалася і її забрали. Жінка яка приймала роди сказала, що маля померло. Я не чула як дитина знову почало дихати чи кашляти або хочаб плакати. Нічого.... - ну ось і все. Я розповіла йому все, майже все.
Макс мовчав дивлячись на те як я намазувала тост медом та наминала за обидві щоки, запиваючи гарячим чаєм.
- Клері ти не вина.
- Що?
- Ти не вина в тому, що сталося, це не твоя вина.
- Ти навіть повністю всієї історії незнаєш, то чому ти так впевнений що я не вина?
- Просто знаю і все, - на якусь мить він замовчав, а потім знову заговорив. - коли народилась Лілі мене не було тут у Нью-Йорку я був у Чикаго намагався владнати справи Фамільї. Шарлота дружина Алекса як виявилося була вагітна і на раньому терміні народила доньку. Та коли я приїхав Шарлоти вже не стало, маленька Лілі була такою крихітною та безахистною, Алекс який до цього був просто жахливою людиною боявся навіть дихати поруч з нею. А я головоріз Нью-Йорку був готовий померти заради одної лише її посмішки. Я не вірю у те що ти виносила дитину під своїм серцем, полюбила її і потім була причетна до смерті...
- Через, через що померла його дружина?
- Вона померла від передозу. - спокійно відповів Макс.
- Наркотики?
- Так, вона часто вживала через це вони з Алексом часто сварилися він намагався зробити усе щоб позбавити її цієї залежності та все одно вона продовжувала вживати.
- А якже період вагітності, якщо вона вживала будучи вагітною то зрозуміло чому вона народила на раніх сроках.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Безсоння на двох
Storie d'amoreПерша книга з трилогії Пов'язані брехнею. Клариса Їй було п'ятнадцять, коли її світ зруйнувався навпіл, у сімнадцять він зруйнувався повністю. Вона закрила себе від емоцій та світу. У неї з'явився шанс на щось нове чи це не так? Алекс Він молодий...