- Тут стільки папер, що він з ними робив? - говорить Томас відкладаючи ще одну папку в сторону.
- Як думаєш Лілі може бути... - я замовчала боячись промовити наступні слова.
- Я незнаю, але ми повинні це перевірити, - на мить він замовчав і знову продовжив. - Клері ти їдь до тієї жінки з фото, а я розберусь з цимим паперами. - говорить він показуючи ще кілька стосів папер збоку.
- Ти впевнений, що впораєшся?
- Скоро сюди приїде Рейвен, вона мені допоможе. - говорить він.
- Гаразд тоді я поїду до неї, - кажу я йдучи до виходу. - я зателефоную тобі як тільки поговорю з нею.
- Тільки не вбивай її. - з деяким сарказмом говорить він.
- Дуже смішно Томасе.
Вийшовши з будинку я спіймала таксі яке проїжджало повз.
- Що в цьому районі забула така прекрасна дівчина як ти? - запитує водій з явним російським акцентом.
- Ця прекрасна дівчина зараз тобі горлянку переріже якщо ти не замовкнеш і не будеш виконувати свою роботу. - кажу я.
На мої слова він лише хмикнув і завів автомобіль.
- Куди їхати?
- За цією адресою. - кажу я даючи йому листок з адресою яку взяла у квартирі Єгора.
Ту жінку звали Маргарет Робін раніше вона працювала акушеркою в одному з приватних пологових будинків. Вона жила майже на іншому кінці міста, в приватному будинку.
Це був двох поверховий будинок з блакитним дахом, з чудесим ганком та квітами посадженими біля нього.
- Ей ти платити не збираєшся? - запитує водій коли я виходжу з машини.
- Ні. - просто кажу я та закриваю двері автомобіля.
До дверей будинку вела кам'яна доріжка на ній вже виріс мох і де не де між каміням проросла трава. Квіти поруч з ганком мали неймовірний аромат вони змішувались разом з запахом цвітіння дерев, прекрасний будинок жахливої людини. Піднявшись сходами я постукала в двері намагаючись скласти думки в своїй голові. Минуло кілька хвилин, але двері досі ніхто не відчинив тому я постукала знову але трішки голосніше. Через кілька секунд по ту сторону дверей почувся тупіт ніг і двері відкрила маленька дівчинка, на вигляд років восьми.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Безсоння на двох
RomanceПерша книга з трилогії Пов'язані брехнею. Клариса Їй було п'ятнадцять, коли її світ зруйнувався навпіл, у сімнадцять він зруйнувався повністю. Вона закрила себе від емоцій та світу. У неї з'явився шанс на щось нове чи це не так? Алекс Він молодий...