Алекс
Клері пішла разом з Джо в сад, залишивши мене у їдальні.
Через кілька хвилин після того як вона пішла зі свого місця встав Ендрю і вказуючи на стілець заговорив:
- Краще садь, судячи з виразу її обличчя та тону нам доведеться трохи почекати.
- Як дивно, - промовляє Ребека дивлячись на брата. - Клері вже повинна була обвалювати на батька цілий вагон лайна.
- Востаннє коли вони сварилися від її крику весь дім на вухах стояв. - промовляє Деймон.
- Це не просто сварка.... Тут щось серйозніше ніж зазвичай і її спокій та холодність до добра не доведе, - стиха говорить Ендрю, а тоді повертається обличчям до мене. - Ось тобі моя порада Сальваторе. Її крик, сварки, гнів та розлюченість ніщо, та її мовчання, спокій це те чого варто боятися. Це те чого варто уникати...
Клері
Коли я повернулась до будинку Алекс стояв поруч з Ендрю, здається той щось йому щойно говорив та мені було начхати, я хотіла повернутись у пентхаус. Я хотіла вина та нарешті змити з себе цю кров...
- Клері. - почав Ендрю та я підняла руку зупиняючи його.
- Мовчи, - кажу я дивлячись йому прямо в очі. - я не хочу слухати ще одну брехню від вашої сімейки, з мене вистачить.
Раптом Алекс взяв мене за руку та повів на вихід, обережно посадив в машину, обійшов її спереду та сів на водійське місце.
- Як ти себе почуваєш?
Як я себе почуваю?
Гарне запитання відповіді на яке я не маю....
Я незнаю як я себе почуваю...
Мені не боляче - мені байдуже....
Він та його сім'я були тими людьми на яких я могла покластися, а що тепер як довіряти їм тепер. Як жити знаючи, що він міг забрати нас і Джонатан був би живий, як жити далі знаючи, що я могла не пережити усе те якби він з самого початку був поруч.
- Клері. - Алекс торкнувся моєї руки витягуючи з роздумів, ми вже були у підземній парковці пентхаусу.
- Пробач я... я просто задумалась.
- Про що? Клері, що з тобою?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Безсоння на двох
RomanceПерша книга з трилогії Пов'язані брехнею. Клариса Їй було п'ятнадцять, коли її світ зруйнувався навпіл, у сімнадцять він зруйнувався повністю. Вона закрила себе від емоцій та світу. У неї з'явився шанс на щось нове чи це не так? Алекс Він молодий...