Ми поверталися з моєї квартири до садочку Лілі, щоб забрати її.Після доволі довгої паузи між нами Макс нарешті заговорив:
- Ти справді настільки довіряєш йому?
- Кому?
- Цьому сіроокому шатену.
- Він мій друг, - кажу, навіть не задумуючись. - Він віддасть життя за мене, як і я за нього.
- Ти впевнена в цьому? Клері, ти впевнена, що він не видасть тебе при першій можливості?
*Спогади*
Ми з Томасом були замкнені в одному зі складів.
- Ну, що, красуне, ми з тобою пограємо, - хриплий голос Діна розійшовся відлунням по всьому складу.
- Не смій торкатися її! - закричав Томас, намагаючись звільнитися з ланцюга навколо рук. Він був прикутий до стелі кількома ланцюгами, всю його спину покривали криваві рани. - Діне, ти мене чуєш, не торкайся її!!
- Ти можеш робити зі мною, що захочеш, але не смій торкатися її.
Дін проводив ножем по моєму горлі, роздивляючись кожний дюйм.
- Давай, зроби це, - тихо кажу я.
Та замість того, щоб зробити боляче мені, він повертається до Томаса і знову проводить ножем вже по його оголеній шкірі, з неглибоких порізів текла кров і крапала на брудну підлогу складу.
*Сьогодення*
- Так, я впевнена в цьому, як в своєму імені. А ось чи впевнений ти? Чи впевнений ти, що Алекс допоможе тобі, чи обере тебе, коли вибір буде між мафією і тобою?
На мить у машині повисла тиша, але я знову порушила її.
- Я читала твоє досьє. Чому ти обрав цей шлях тоді, коли в тебе був вибір? Ти міг жити нормальним життям.
- А чому ти обрала цей шлях? У тебе також був вибір.
- Вибір? - я майже випльовую це слово. - Так у мене був чудовий вибір між тим або стати повією, якою б користувався весь мафіозний світ Нью-Йорку, або стати тією, ким я є зараз.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Безсоння на двох
RomanceПерша книга з трилогії Пов'язані брехнею. Клариса Їй було п'ятнадцять, коли її світ зруйнувався навпіл, у сімнадцять він зруйнувався повністю. Вона закрила себе від емоцій та світу. У неї з'явився шанс на щось нове чи це не так? Алекс Він молодий...