Yıldız vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💕💕
Üniversitenin ilk haftası baya yoğun geçti benim için. Birçok kişiyle tanıştım ve birçok yeni arkadaşım olmuştu. Giray sayesinde her boş vakitlerimizde ya kafelerdeydik ya da barlarda. Güzeldi. Yeni ortamlar ve yeni açılışlar. Birçok kart oyunu, tavla ve okey öğrenmiştim. Daha önce erkek oyunu sandığım 101 oyununu birçok erkekten daha iyi bilen kızlarla tanıştım. Bunlarla birlikte Berzan da bize katıldı.
Artık dörtlü bir gruptuk. Eğlendikçe eğlendik, gezdikçe gezdik. Kimi barlarda tanımadığım kızlarla dans ettim, kimi plaj partilerinde yeni tanıştığım kızlarla sadece seviştim. Benim için zaman çok hızlı geçiyordu. Tek bildiğimiz eğlenceydi ve kızlar. Partiden partiye koştuk. Başka bir arkadaşın evinde verilen partide sabahladığım bile olmuştu ve hafifte olsa alkole başlamıştım. Evet spor için zararlıydı ve bunu bildiğim için abartmadım.
Gençliğin bu denli özgürlüğü her yanımızı sarmıştı. Kimseye hesap verme zorunluluğumuz yoktu. Tek bildiğimiz eğlenceydi. Aslında çok güzel vakitler geçiriyorduk lakin hâlâ daha ilk seks deneyimim olmamıştı. Ceren ile o günden sonra bu tür bir birliktelik için hiç yanaşmadık. Ben bir iki defa yoklasam da olmadı ardından bir daha sormadım.
Sahilde tanıştığım kızdan da mesaj gelmemişti ve numarasını kaydettiğimden beri whatsapptan eklememe rağmen ismi yazılı değildi ve profil resmi gizliydi yani henüz beni kaydetmemişti. Sabah sporlarımı, gece eğlencelerim yüzünden aksatmıştım. Bu yüzden onunla karşılaşamamıştım.
Bir de spor vardı. Eskiden her sabah ve her akşam gittiğim spor salonuna şimdi sadece boş vaktim oldu mu gidebiliyordum. Derslerim yoğundu ve onlardan arta kalan zamanda ise eğlence peşindeydik. Lakin yine de sporu aksatmamam gerektiğinin bilincindeydim. Bedenim gittikçe şekilleniyordu. Yağlarım erimiş ve bazı bölgelerimdeki estetik görünümler ortaya çıkmıştı bile, en heyecan verici yer ise göğüs ve karın kaslarımın iyice belirmeye başlamasıydı. Gelişiyordum ve değişiyordum.
Sadece fiziki yönden değil, sosyal, akli, bakış açısı yönünden de gelişiyordum. Kişisel gelişim üzerine bazı kitaplar okuyordum ve çoğu şimdiden bitmişti. Bunların hepsi benim için son derece güzel şeylerdi ama beynim yine de başarısızlıklarımı bana hatırlatmaya yeminliydi. İlk seks. Çok girişimim oldu. Barda bir kızla son derece iyi ilerledik ve iş tuvalete kadar gitti ama yine de olmadı. Kızlar sevişmek için tereddüt etmiyorlardı ama iş aletimin içlerine girmesine geldiğinde bunu yapmak istemediklerini dile getiriyorlardı.
Aletim kötü desem, değildi bu sadece benim düşüncem değildi, Berzan, Giray ve Emre de bunu söylemişlerdi. Nerden biliyorlar diye sormayın, Berzan'nın çıplak parti fikri yüzündendi. Parti Emre'nin evinde yapılmıştı ve birçok kişiyi davet etmişlerdi. Herkes olması gerektiği gibi çıplaktı. Güzel partiydi ve bol boşalmalı geçmişti. Lakin o partide bile seks yapamadım. Ayarladığım kız sakso çekmekten ve öpmekten başka bir şey yapmadı.
Sinirimi bozuyordu bu durum. Bu üç etmişti. Sevişiyorlar, sakso çekiyorlar, çıplak dans edip sürtünüyorlar ama bir türlü aletimi içlerine almıyorlardı. Düşünüyordum, acaba bir hatam mı vardı? sanmıyorum, eğer olsaydı bu seviyeye bile gelmezlerdi. Gayet yerinde gidiyordum ve iş bana düşmediği müddetçe onlara müdahale etmiyordum. Kötü düşünmemem gerekiyordu. Durumu bizim çocuklar da buna anlam veremiyorlardı. Ben dert etmiyormuşum gibi dursam da dert ediyordum. Yaklaşık bir ay geçmişti. Onca parti ve kız geçmişti ama seks yapamamıştım. Umursamam ve bu durumu yansıtmamam gerektiğine inanıyordum. En doğrusu buydu, belki de bunu bu kadar çok istediğim için olmuyordu. Bu yüzden geri adım atıp her şey yolundaymış gibi davranmalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 Gençlik Rüzgarı
Ficção Adolescente''nereye böyle? Erken değil mi?'' ''fazla bile. Şimdi lütfen kıyafetlerimin üzerinden kalkar mısın?'' ''hayır'' ''ne demek hayır?'' ''onları bir şartla sana veririm'' ''şartını kabul etmiyorum. Kalk kıyafetlerimin üzerinden.'' Ben her ne kadar bunda...