Yıldız vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💕💕Aklım bulanmıştı. Bu kız durup dururken neden böyle bir şey yapmıştı? Üstelik bir not bile bırakmamıştı. Çıldırmak üzereydim.
Dakikalarca düşündüm ama işin içinden çıkamadım. Çözüm olarak yan dairedeki Berzan'ı aradım. Bir iş için dışarı çıkmıştı lakin durumu ona anlatınca hemen geleceğini söyledi. O kadar sinirli ve düşünceliydim ki üzerime bir şey bile giymemiştim üstelik yıkanmadan uyuduğumuz için vücudumun bazı yerlerinde kurumuş meni bile vardı. Salonda öylece bekledim Berzan'ın gelmesini.
Yaklaşık yarım saat sonra kapı çaldı ve içeriye girdi. Beni o şekilde görmeye pek bir tepki vermedi ama biraz şaşırmıştı. Hemen içeriye geçip sorgulamaya başladı.
''yani kızla birlikte oldun ve sabah uyandığında kız yoktu öyle mi?''
''evet aynen öyle''
''hırsız olmasın amına koyayım''
''hayır, cüzdanıma dokunmamış bile''
''aradın mı? Gerçi açmamıştır''
''aradım ve numarayı açan oldu ama onun telefonu değildi. Belli ki ulaşılmak istemiyor''
''onu da sikeyim, ulaşılmazlığını da sikeyim amına koyduğumun kızı...''
''ağzını topla'' söyledikleri kendisince haklı olsa da zoruma gitmişti. Ciddiyetimi gördüğünde yumuşayarak devam etti, ''oğlum, yaptığına baksana. Başından beri her şey planlı. Kendi telefonundan bile aramamış seni. Başkasının numarasını vermiş.''
''durum öyle değil. Ben cooll olacağım diye numaramı onun göğsüne yazdım. Kendisi bana numara falan vermedi ve nereden bilebilirdim amıma koyayım böyle olacağını?'' tek kaşı havaya kalkmıştı. Anlaşılan yaptığımdan etkilenmiş gibiydi.
Bana baktı ve öylece daldı. Düşünüyordu, zihninden geçenler neydi bilmiyordum ama üzerimdeki kurumuş meniyi fark ettiğinde beni uyardı. Ardından aklına ne geldi bilmiyorum ama kalkıp odama girdi. Etrafı gözledi ve divanın başına geçti. Ablam divanı bu şekilde görseydi büyük bir ihtimalle kendi eliyle çöpe atardı. Her yer kurumuş meni ve kanlıydı. Divan beyaz ve mavi tonlarında olduğu için kan hemen göze çarpıyordu ki ben bile ilk bakışta fark etmiştim. Berzan kanı gördüğünde bir bana baktı bir divana baktı. Sonra da anlarcasına yüzünü gülümsettirdi.
''şimdi anladım lan... kız daha önce kimseyle olamamış ve ilk sana vermiş. Bu durum gayet normal zira sadece kendisi için yapmış bunu. Saklı kalmak istiyor çünkü bunun devamı olsun istemiyor. Belli ki sadece seni kullanmış kardeşim.'' Söylediği şeyler zihin duvarlarımı delip beynimde büyük bir depreme neden olmuştu.
Ben kendimi ona kaptırmıştım ama o beni kullanmış mıydı?
Söylediklerini kabul etmenin işkencesi açıttı bedenimi. Duruldum ve öylece gidip divana oturdum. Berzan beni seyrediyordu. Yüzü gülse de benim durumumu gördükten sonra yüzü düştü. Yanı başıma oturdu ve telkin etmeye çalıştı.
''bu gibi durumlar gayet doğal. Kız çok güzeldi, çok iyi seks yapıyordu, kızlığını sana verdi, seninle ilgilenip kahvaltı bile yaptı. Dostum kız oyununu çok iyi oynadı. Bunu kendine yapma, sen alfa erkeğisin. Bir bakıma senin de kızlara yaptığın bu değil mi? Benim, Giray'ın, Emre'in yaptığı bu değil mi? Kızları sikiyoruz ve unutuyoruz çünkü başka bir amacımız yok sadece eğleniyoruz ki bunu birlikte olduğumuz hiçbir kız da istemez. Hadi doğrul ve kendine gel koca oğlan, uzun zaman sonra başardın ve artık sende millisin. Bunu kutlayacağız, git ve bir duş al. Giray ve Emre gelmek üzereler.'' Söylediklerinin etkileyici olduğunu düşünerek yanımdan ayrıldı ve odamdan çıktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 Gençlik Rüzgarı
Teen Fiction''nereye böyle? Erken değil mi?'' ''fazla bile. Şimdi lütfen kıyafetlerimin üzerinden kalkar mısın?'' ''hayır'' ''ne demek hayır?'' ''onları bir şartla sana veririm'' ''şartını kabul etmiyorum. Kalk kıyafetlerimin üzerinden.'' Ben her ne kadar bunda...