1

8.2K 519 426
                                    

JJeon_jk: Hepsi smaç vurmam için bekliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

JJeon_jk: Hepsi smaç vurmam için bekliyor...Bense biricik koçu 😑

Jkshands: O ellerinle bana da smaç vursan çok güzel olur🥵🥵

Sandalyecekotur: O forma içindeki bekleyişini hayal ettim dee...

Dersedonsporubirak: bunlara kanıp derslerinizden olmayin çocuklarım!

alienlerbasacak: Maça gidemezsem ağlarım. Seni izlemek istiyorum🥺

namebulamqdim: Şu Jungkook beni bir sikse de rahatlasam
jkfanhesabi: siktir git sikmeyim seni
namebulamqdim: o da olur
jkfanhesabi: tövbe tövbe

Askacbedengiyer: Bazen sadece top olmak istersin...

Jkbiziseviyor: ah be aşk adamım :(

Kimbutaehyung: Jin askm neden telefonlarıma bakmıyor :(
JJeon_jk: 2'ye 2 maç atıyorlar
Kimbutaehyung: Söyle işi bitince beni arasin
JJeon_jk: Emredersiniz paşam

Park_jim: En önden bilet aldım^^ Seni en ince ayrıntına kadar izleyeceği. Her detayına ayrı bitiyorum Jeon...

...

Sonunda maç günü gelmişti.

Jimin yaklaşık bir haftadır bu günü bekliyordu. Güney Kore ligindeki en çekişmeli maç olacaktı. Çünkü skor tablosundaki ilk iki takımın maçıydı.

Ve onlardan biri tabii ki de ünlü smaçör Jeon Jungkook'un oynadığı Hyundai Skywalkers'dı.

Bir hafta önceden yaptığı güzel kombini ve Jungkook'un fotoğrafını çekmek için sildiği fotoğraflarıyla maça tamamen hazırdı.

Normalde sporla pek ilgisi olmayan bir gençti. Önceliği her zaman eğitimiydi. Yatıp kalkıp ders çalışırdı. Bunda ailesinin de payı vardı. Hatta ailesi için bu kadar çalışıyordu.

Her şey Jeon Jungkook'u, açık kalan bir spor kanalında görene kadar, oldukça monotondu.

O an, ilk defa büyük bir istekle voleybol maçı izlemişti. Ve ondan sonra da izlemeye devam etmişti.

Jeon Jungkook'un hayranı olmuştu.

Uzun zamandır telefon almak için bitiktirdiği parasının büyük bir kısmını maç biletine verecek kadar hem de.

Normalde biletler pahalı değildi. Fakat en önde izlemek ayrıcalıktı. Bu yüzden daha fazla para vermesi gerekiyordu.

Ve bilin bakalım kim o parayı hiç düşünmeden verecek kadar salaktı?

Tabii ki de Park Jimin.

''Biletinizi görebilir miyim efendim?''

Konuşan güvenlik görevlisiyle kendine gelen Jimin, hızla telefonunu çıkardı ve biletini gösterdi.

Player|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin