Özel Bölüm 1

2.6K 256 56
                                    

O günün gecesi olanlar:

Güzel ve aşk dolu geçen gecenin ardından eve gelmişlerdi. Jimin'in gitmesi gereken bir işi, Jungkook'un da antrenmanı vardı.

''O zaman...iyi geceler sevgilim.''diye mırıldandı uzun olan, sevdiği adamın kapısının önündeyken.

''İyi geceler Kookie...''dedikten sonra parmak uçlarına kalkıp, sevgilisinin yanağına bir öpücük bıraktı Jimin. Ardından utangaç bir şekilde odasına girip kapıyı kapattı.

''Birlikte uyusak olmuyor muydu?''

Jungkook söylene söylene odasına giderken, aklına bugün yaşadıkları güzel anlar geliyordu.

''Aşkını çok güzel itiraf ediyor ya. Her söylediğinde kalbim götümde atıyor resmen. Ama sanırım buna alışmam lazım, sonuçta artık sevgiliyiz. Tanrım cidden sevgili olduk! Gidip Hoseok'a yazacağım!''deyip heyecanla telefonunun şifresini açtı.

Uzun süre Hoseok'la konuştuktan sonra Jimin'in hesabına girip teker teker fotoğraflarını inceledi. Sevgilisi gerçekten çok güzeldi.

''Gerçekten sevgili olduğumuza inanamıyorum.''diye mırıldandı. Saat gecenin bilmem kaçıydı ve aptal aşık Jeon Jungkook'un uyumak gibi bir derdi yoktu.

Telefonuyla ilgilenmeye devam ederken yavaşça odanın kapısı açıldı. Meraklı bakışları orayı bulurken gelen kişinin hırsız olmamasını diledi.

Karanlık olsa bile içeriye giren hırsızı görmüş ve gülümsemişti. Kalbinin hırsızı gelmişti.

''Sevgilim?''

Jimin, aşık olduhu adamın uyuduğunu düşünerek girdiği odada resmen suçüstü yakalanmıştı.

''Jungkook?''

''Ziyaretinin sebebini öğrenebilir miyim minik hırsız?''diye sordu yattığı yataktan doğrulurken.

''Heyecandan uyuyamadım.''

Böyle bir itiraf beklemediği için şaşıran kumral genç, oturduğu yerden kolları arasına aldı Jimin'i.

''Ben de uyuyamadım bu yüzden saatlerdir senin fotoğraflarınla aşk yaşıyorum. Eh, güzel bir sevgilim olunca...''diye boğukça mırıldandı kafasını gömdüğü karında.

''Salak. Çok tatlısın.''

''Teşekkür ederim.''dedikten sonra etik bir hamleyle sevgilisinin kucağına düşmesini sağladı. Ardından tekrar doladı kollarını kendisine göre küçük olan bedene.

''Jungkook n'apıyorsun Tanrı aşkına?''

''Sevgilime sarılıyorum, suç mu?''

''Değil de...Ani hareketler yapmasan?''

Jungkook, sevgilisini dinlemek yerine karşındaki mükemmel yüzü inceledi. Şu an tek derdi nasıl bu kadar güzel olduğunu sorgulamaktı.

''Kime diyorum? Dünyadan Jungkook'a burada mısın?''

''Huh? Buradayım. Artık ortada bir teklif olduğunu ve sevgili olduğumuzu göz önüne alırsak birlikte uyuyabiliriz.''

Jimin oyuncu bir tavırla: ''Bilemiyorum çok kararsızım"dedi. Kumral olan, sevgilisinin yatağa uzanmasını sağlayıp sonra üzerine konumlandı.

''Karar vermeni sağlayacağım.''deyip aşık olduğu adamın dudaklarına atıldı Jungkook. Sarışın genç memnuniyetle kendisini aşkla öpen dudaklara karşılık verirken ellerini üzerindeki adamın boynuna sardı.

Nefessiz kalasaya kadar öpüştüler...

''Kararını verdin sanırım?''dedi uzun olan, geri çekildiklerinde. Jimin tatlı tatlı gülümseyip aşık olduğu adamı  kolları yardımıyla kendisine çekti ve üzerine düşmesini sağladı.

Player|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin