Çok yorum gelmezse son özel bölü(M)ü atmıyormuşum diye bir hurafe var
....
Ay çok heyecanlandım. Gören de ben evleniyorum sanar." dedi Jimin eşyalarını bilmem kaçıncı kez kontrol ederken.
"O gün de gelecek güzelim." deyip sevgilisine arkadan sarıldı Jungkook. Ardından boynuna birkaç yumuşak öpücük bıraktı.
"Biz de evlenecek miyiz gerçekten?"
"Ne o? İstemiyor musun?"
Jimin duyduğu şeyle geri çekilip aşık olduğu adama döndü. Kaşları çatıktı ve kollarını önünde kavuşturmuştu.
"İstemem mi? Salak mısın sen?"
"Salak falan ayıp oluyor yalnız? İnsan sevgilisiyle böyle mi konuşur? Aşkım, hayatım demek varken? "
"Gösteririm sana aşkımı hayatımı, eşyaların hazır mı bakayım senin?"
"Hazırrr. Kaç oldu soruyorsun. Hadi çıkalım artık. Yoksa geç kalacağız."
"Doğru söylüyorsun! Hadi gidelim."
Gerekli olan eşyaları arabaya yerleştirdikten sonra düğünün yapılacağı yere doğru ilerlediler.
"Burayı çok mu aradılar acaba?"
"Ne güzel yapacaklardı merkezde. Taehyung tutturdu çimlerde istiyorum diye. Seokjin ona hayır diyemiyor zaten." dedikten sonra arabayı kilitledi Jungkook.
İşlerle ilgilenecekleri için sonra burada hazırlanacaklardı. Bu yüzden eşyalarını boş bir odaya bıraktılar.
"Ben salonu kontrol edeyim, sen de Taehyunglara bak bebeğim."
"Tamamdır~"
Jimin evlenen kişiler için yapılmış kapının önüne varınca birkaç kez kapıyı tıkladı.
"Müsait misiniz Kim'ler?"
"Gel bebeğim~"
Duyduğu sesle kapıyı açıp içeri girdi. İkisinin de hazır olduğunu görünce derin bir nefes aldı.
"Cidden evleniyorsunuz..." dedi duygusal çıkan sesiyle. Aradan geçen süre onları oldukça yakın arkadaşlar yapmıştı. Haliyle de Jimin sanki kendi çocuğu evleniyormuş gibi hissediyordu.
"Elim ayağım titriyor, sabah hiçbir şeyim yoktu."
Jimin gidip arkadaşına sarıldı sıkıca. Biraz olsun tedirginliği azaltmak, destek olmak istiyordu.
"Sakin ol Taehyungie~ Her şey çok güzel olacakk."
"Umarım öyle olur. Jungkook nerede?"
"Salonu kontrol edecekti en son-"
"Sevgilimden ellerini çek. Bugün evleniyorsun bir de. Tıck tıck."
Taehyung duyduğu oyuncu sesle daha çok sarıldı sarışın gence. Hatta yanağına birkaç öpücük bıraktı.
"Hey hey, öpücük yok!"
Jungkook ikilinin yanına varınca tatlı tatlı kıkırdayan sevgilisini kendi kolları arasına çekti.
"Sen de gülme başkasına. Senin sevgilin benim. Bana gül sadece."
Jimin gülümseyip kumral gencin dudağına kelebek bir öpücük bıraktı. Sonra da kollarını beline sardı.
"Tamam hayatım"
"Gidin hazırlanın siz de. O kadar saat yol çektiniz ya, kıyamam." dedi Taehyung birkaç saate eşi olacak adamın yanına ilerlerken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Player|Jikook|✔
أدب الهواةGüney Kore milli takımının ve Hyundai Skywalkers'ın gözde oyuncusu Jeon Jungkook ve onun biricik hayranı Park Jimin... •Semekook •Ukemin