Sarışın gördüğü şeyi sindirmek adına derince yutkunup telefonu yanındaki bedene verdi.
Yüzünün düştüğünü fark eden Jungkook telefonu alıp yana bıraktı ve arabayı sürmeye devam etti.
''Annen bir şey mi dedi?''diye sordu en sonunda dayanamayıp. Onu üzgün görmek istemiyordu. En azından konuşurlarsa rahatlardı?
''Hayır...''diye mırıldandı Jimin, camdan dışarıyı izlerken. Sevgilin olduğu için üzüldüm diyemezdi sonuçta.
''Yüzün düştü telefondan sonra, dışarıdan fark ediliyor.''
''Annem geç olduğu için laf etti biraz.''
''Anladım...''
Sessiz geçen yolculuğun sonunda nihayet Jimin'in evine varmışlardı. Derin bir nefes alan sarışın düşük olan moduna rağmen yüzüne minik bir tebessüm yerleştirip yanındaki bedene doğru döndü.
''Tekrar teşekkürler Jungkook.''
''Önemli değil, ailen çok sorun ederse bana söyle. Gerekirse kendim bizzat konuşurum. Kendini böyle ufak sebepler için üzme lütfen.''
Jimin, aşık gözlerle baktı ona. Evet, ondan hoşlanıyordu. Ve evet, onun sevgilisi vardı.
''Sana teşekkür etmekten yoruldum biliyor musun? Ama yine de teşekkür ederim. Arkadaş olduğumuz için mutluyum.''dedi zorlanarak.
Bunu fark eden Jungkook, gerçekleri sormak yerine gülümsemekle yetindi. Bir kez sormuştu, onu zorlamak istemiyordu. Sadece gelip anlatmasını bekleyecekti. O kadar yakın olduklarını düşünüyordu?
''Eve gidince yazarım, konuşalım?''
''Telefonu şarja takmam lazım. Ayrıca çok yorgunum. Direkt uyumayı düşünüyorum. Yarın konuşsak?''
''Olur, olur. Uyanınca yaz o zaman. Ben erken kalkıyorum zaten.''
''Tamam, yazarım.''
Kemerini açan Jimin, kapıyı açıp dışarıya çıktı. Evine doğru adım attığı sırada arkadan birinin adını seslendiğini duydu.
Jungkook'tu.
Sarışının yanına gelen esmer genç, önüne geçip hafif tombul elin tekini kendi sıcak elleri arasına aldı.
''Benimle her konuyu konuşabilirsin, bunu biliyorsun değil mi? Kendini geri çekmeni istemiyorum.''
Elini tutan ellere bakan Jimin, bunun yanlış olduğunu düşündüğü için çekti ve birkaç saniye etrafa bakındı.
''Yaptığın şey doğru değil Jungkook. Biz arkadaşız ve senin...senin sevgilin var.''
Esmer genç duyduğu son cümleden sonra gözlerini kocaman açıp bakışlarını kaçıran bedene baktı.
''Sevgilim mi var? Peki benim bundan haberim var mı acaba?''
Jimin susmaya devam ederken tekrar konuşmaya başladı Jungkook.
''Nereden duydun? Ya da kim söyledi bilmiyorum ama benim sevgilim yok. Uzun zamandır da olmadı.''
''Telefonunu kapatırken bildirim geldi. Bakmak istemedim ama ekranda belirince istemsizce gördüm. Jeon Jungkook'un yeni sevgilisi yazıyordu.''
Jungkook çatılı kaşlarıyla elini cebine attı ve telefonu çıkarıp bildirime tıkladı. O da merak etmişti. Bakalım kim, yine ne sallıyordu özel hayatı hakkında.
GKoremagazin: Jeon Jungkook'un yeni sevgilisi! Milli takım oyuncusu, aynı zamanda Hyundai Skywalkers'ın gözdesi olan Jeon Jungkook, maçta ve maç çıkışında bir erkekle birlikte görüntülendi. Israrla yönelimini belirtmeyen oyuncu eşcinsel mi? Yanındaki kişi sevgilisi mi? Ünlü oyuncudan bir açıklama gelecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Player|Jikook|✔
FanficGüney Kore milli takımının ve Hyundai Skywalkers'ın gözde oyuncusu Jeon Jungkook ve onun biricik hayranı Park Jimin... •Semekook •Ukemin