''Off! Biraz daha şarjı dolsaydı keşke!'' diye mırıldandı sinirle. Tam telefonu açtığı sırada, şarjı bitmiş, telefon yüzüne kapanmıştı.
''Ne diyecekti acaba? Dersi boşverip eve mi gitsem? ''
Kendi kendine konuşmaya devam ederken, yanına gelen öğretmenden habersizdi sarışın genç.
''Hey, Jimin. İyi misin?''
Gördüğü tanıdık simayla gergince gülümsedi Jimin. Dersine giren, genç ve yakışıklı öğretmeni Kang Minho duruyordu karşısında.
''Ah! Bay Kang! Iyiyim, yani sanırım öyleyim. Peki siz nasılsınız?''
''Ben de iyiyim...Bir sorunun mu var? Oldukça çaresiz görünüyordun bu yüzden yanına gelmek istedim.''
Kendisine hoş bir tebessüm sunan öğretmenine mahcup bakışlarını gönderip konuşmaya başladı.
''Şey, aslında...Samsung şarj aletiniz var mı acaba? Çok önemli bir konuşma yapmam gerekiyor fakat şarjım bitti.''
''Odamda olması lazım. Gel gidelim.''
Duyduğu şeyle yüzündeki tedirgin tebessüm gitmiş, yerini rahat bir gülümseme almıştı.
''Tanrım! Çok teşekkür ederim. Cidden hakkınızı ödeyemem Bay Kang.''
''Ne demek. Hadi gel, gidelim.''
Jimin, içindeki çocuksu heyecanla önündeki genç öğretmeni takip ediyordu. Annesiyle konuşacağı için çok heyecanlıydı.
...
Kartılması zorunlu bir dersi olduğu için telefonunu şarja takıp dersliğe gitmişti. 1,5 saat süren block ders nihayet bittiğinde, büyük adımlarla Bay Kang'ın odasına ilerlemeye başladı.
Kapıyı çalıp, içeriye girmek adına izin aldı. Ardından mahcup bir gülümseme ile telefonunun yanına ilerledi.
''Tekrardan teşekkürler efendim. Ne isterseniz yaparım.''
''Bir yemeğe hayır demem aslında. Müsait olduğun bir zaman mesaj atarsın, tabii senin için sorun yoksa.''
''Hayır hayır, ne sorunu? En yakın sürede size mesaj atacağım. Görüşmek üzere Bay Kang.''
''Görüşürüz Jimin.''
Yüzündeki sevimli tebessümle odadan çıktığında hızla telefonunu açıp annesini çaldırdı. Aynı zamanda da kampüsün çıkışına doğru ilerliyordu.
Hana - Jimin
Anne!Şarjım bitti çok üzgünüm! Dersim de olunca...
Sorun değil bebeğim. İyi misin?
Evet, iyiyim, ya sen?
Burası bana çok iyi geldi oğlum.
Senin adına çok sevindim.
Jimin...sana bir teklif yapacağım. Daha doğrusu bir istek.
Seni dinliyorum anne. Bir sorun yoktur, umarım?
Yok. Ben sana şey dicektim...buraya, yanıma taşınmak ister misin? Bu sayede baban bizi rahatsız edemez.
Anne ben...Bu çok ani oldu.
Biliyorum. Böyle olsun istemezdim ama hayatta her şey istediğimiz gibi olmaz, değil mi? Yanıma gelecek misin?
Anne ben...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Player|Jikook|✔
FanfictionGüney Kore milli takımının ve Hyundai Skywalkers'ın gözde oyuncusu Jeon Jungkook ve onun biricik hayranı Park Jimin... •Semekook •Ukemin