*5*

13.8K 348 2
                                    

YARDIM ETMEK

Kapı çalıyordu.

Kapıyı açtığımda hiç ummadığım biri gelmişti.

Karşımda yüzbaşı Serdar duruyordu.

Bu saate neden geldiğini merak etsem de sabah olanlardan sonra hiç kimseyle konuşmak istemiyordum.

"Ben..şey.. bu saate geldim seninle önemli bir konuyu konuşmak için sabahı bekleyemedim."

"Yine bana bağırıp çağıracaksan hiç konuşmayalım yüzbaşım"

"Aylin hemşire sende haklısın bugün biraz fazla yükseldim sana ama bilmediğin şeyler var buraya da onları konuşmaya geldim."

Kenara çekilip içeri aldım.

Oturma odasına geçtik karşıma oturdu biraz stresliydi hareketlerinden beli ediyordu kendini.

"Seni dinliyorum"

"Aylin hemşire dün sabah elimize bir kaç görüntüler geldi. İçinde senin ve Mert Kara'nın olduğu yanınızda İsmail Korkmaz'ında olduğu."

"Ne? Sizin İsmail amcayla ne gibi bir sorununuz var."

"Sen tanıyor musun bu adamı?"

"Evet kendisi Mert'in patronu"

"Bu adam senin sandığın gibi biri değil yıllarca bu adamın peşindeyiz biz vatana ihaneten tutuklama emri var."

"Ama bu nasıl olur. O adam birçok iyilikte bulundu yardımlarını saymıyorum bile"

"Herşey göründüğü gibi değil Aylin hemşire"

"Peki benim ne suçum vardı. Yüzbaşım"

"Bu görüntüler de silah kaçakçılığı yapılırken çekilmiş Mert ve İsmail denen adam iş birliği içinde senide dikkat çekmemek için kullanmışlar."

Bunlar nasıl olurdu hala aklım almıyordu yıllarca sevdiğimi sandığım adam tarafından ne hallere gelmiştim.

"Peki yüzbaşım benden ne istiyorsun?"

"Bize o günü anlatmanı seni nasıl bu oyunlarına alet ettiklerini anlat bize"

"Yüzbaşım benim hiç birinden haberim yoktu şuanda bile şaşkınım inanamıyorum Mert Kara'nın bu kadar alçak biri olduğuna inanamıyorum."

"Bize yardımcı olman gerekiyor. Bu adamları yakalamamız için ne biliyorsan anlat"

"Pek fazla birşey bilmiyorum o güne gelirsekte Mert beni o gün akşam yemeğine götürecekti sonra orada bu adamla yani İsmail Korkmaz'la karşılaştık sonra Mert bana bir yere kadar gitmemiz gerekiyor diyerek o tırların olduğu yere gitmiştik onlar iş hakkında konuştukları için dinlememiştim zaten"

"Tamam başka bildiğin şeyler varmı?"

"Aslında 1 hafta sonra İsmail Korkmaz'la Mert İstanbul'da bir tır daha göndereceklerdi. Bunuda o gün konuşmuşlardı."

"Teşekkür hemşire bize çok yardımcı oldun"

"Sana birşey sorucam neden bugün bana öyle davrandın daha doğrusu davrandınız."

SEVDALUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin