*10*

9.7K 285 1
                                    

SEVMEK

Herşey yoluna girecekmiydi. Bilmiyorum ama kalp o insanı yanıltmaz.

"Annem Bahar'ım nasıl aklım çıktı. Seni kaybettim sandım bu hayata bana kalan tek şey sensin meleğim bana bir gülümsemen bile cennet oluyor."

Yarın içinde hastaneden izin almıştım
Bahar'a bakıcı bulana kadar gitmeyi düşünmüyordum.

Akşam için kendime biraz yemek yapıp Bahar içinde mama hazırlayıp yemeğimizi yedik. Odama çıkıp Bahar'ı beşiğe yatırıp üzerimi değiştirip yatağa girdim masamın üzerinde olan resime gözüm takılmıştı.

Mert Kara hayatımı kabusa çeviren adam hiç mi sevmedin gerçekten yaşanan onca şey yalanmıydı ben senin için aileme sırtımı döndüm senin için onları hiç yerine koydum neden bize bunu yaptın Mert herşeyi anlarımda peki ya Bahar o senin için hiç mi önemli değildi.

Anılar hiç silinmiyor

Geçmiş

"Hayatım nereye gidiyoruz?"

"Aylin söyleyemem sürpriz"

"Ya çok kötüsün bilmiyomusun ben sürprizleri sevmiyorum"

"Benim güzel karım biliyorum ama orayı görünce çok seviceksin inan bana senin mutlu olman benim için herşeyden önemli"

"Ya böyle şeyler söyleme ağlatıcaksın şimdi beni"

"O güzel gözlerinden benim yüzümden tek bir damla akmasını istemiyorum."

Sonunda gelmiştik beni çiflik evine getirmişti evlenmeden önce yaşamak istediğim evdi burası İzmir'den uzak ormana yakın bir çiflik'ti.

"Peki şimdi sıra bende sen beni çok mutlu ettin bakayım bu haberimde seni mutlu edecek mi."

"Söyle hayatım eminim benim sürpriz kadar güzel değildir."

"Hayır tam tersi Mert eminim çok mutlu olucaksın"

"Hadi söyle"

"Tamam hazırsan söylüyorum... Ben hamileyim baba oluyorsun hayatım."

"Ne?"

"Sevinmedin mi?"

"Hayır çok sevindim şimdi bizim bir çocuğumuz olucak yanlış duymadım değilmi?"

"Hayır Mert efendi baba oluyorsun eminim ki ona çok iyi bir anne baba olucaz o çok mutlu bir çocuk olucak."

"Onu çok sevicem o benim bir parçam sizi çok seviyorum"

Gözümden bir damla yere düştü. Beni dünyanın en mutlu kadını yapan adam şimdi kötü bir şekilde gitti.

Hani biz çok güzel bir aile olucaktık sen Bahar'ı çok sevicektin Mert seni asla affetmeyecem

SEVDALUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin