*23*

5.8K 179 3
                                    

"Yıllar önce kaçırdığınız Melek Gökçe nerede? Kimde? Konuş buradan başka çıkışın yok."

"Melek Gökçe'yi Ali Gökçe'ye sattılar."

"Ali Gökçe kim?"

"Enes albay daha iyi bilir kızı şimdi onda gerisini bilmiyorum bide kızının ismi artık melek değil bunu bilsin"

Duyduklarına inanamıyordu şok olmuş şekilde sorgu odasına bakıyordu.

Kızı yıllarca gözünün önündeydi.

Görmemişti Aylin Gökçe diye bildiği bugün evlenen kendi kızıydı.

Kendi kızının nikahına gitmişti.

"Meleğim sen yıllarca benim gözümün önünde büyüdün ben göremedim"

Gözyaşları akıyordu.

Ama bu sefer mutluluktan

Balayımız çok güzel geçmişti 2 ay Bahar'ım dan ayrı kalmıştım ama eğlenmiştim Mert'in izini hayatım boyunca hiç üzerimden silemiycem ama ailem bildiğim insanlarla unutucam

"Aylin iyimisin hayatım?"

"Artık sana yalan söylemek istemiyorum Serdar."

Arabayı sağa çekip bana dönmüştü.

Direksiyonu tutan elleri yüzümdeki yaşları siliyordu.

"Serdar çok korkuyorum ben ne zaman bu kadar mutlu olsam sonu hep kötü bitiyor. İçimde bir sıkıntı var nedenini bilmediğim bir şekilde ağlamak istiyorum."

Hiçbir şey demeden beni kendine çekip sarıldı.

"Artık yanında yanınızda ben varım ağlamanı üzülmeni istemiyorum. Bahar'ı merak etme annem ona çok iyi bakıyor."

"Biliyorum Ayşe anneyle hergün konuşuyoruz biliyomusun? Bahar ilk defa beni sormuyormuş normalde bensiz duramayan kızım unutu beni"

Gülerek anlatıklarıma Serdar iç çekerek ayrıldı benden.

"En çok mutlu olmayı kızımız hakkediyor ona layık bir aile olmalıyız"

"Bahar büyüdüğünde bana ilk aşkı sen olucaksın çünkü kız çocuklarının ilk aşkları hep babalarıdır."

"Biliyorum bende kızıma layık rol modelim asker olarak annesinin sevdiği adam olarak yani her şekilde"

"Ya Serdar güldürme beni"

Önümüze dönüp arabayı çalıştırıp geri yolumuza devam ediyorduk Trabzon'a gidip orada biraz kalıp sonra Van'a geri dönecektik.

∆∆∆

YAZAR'DAN

2 ay sonra

Enes albay daha kokusuna doyamadığı yavrusunu kaçıranlardan biri olan Ali Gökçe'nin peşine düşmüştü.

SEVDALUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin