*11*

9.1K 257 0
                                    

YOL

Gitmek herşeyi herkesi bırakmak kulağa nasıl da korkunç geliyordu. Ama bazen gitmek gerekmiyor muydu? Herşey hiç yaşanmamış gibi yada yarım bırakılmış gibi.

Karşımdaki adam gitmekten bahsediyordu bana aylar önce Mert'in yaptığı gibi gerçekten burada kurduğum düzeni neden herkes bozmak istiyordu.

"Serdar neden seninle gelmem gerekiyor? Bana mantıklı bir açıklama yapmadan gelemem seninle."

"Aylin biliyorum kulağa çok saçma geliyor. Ama gitmek zorundayız şimdiden 3 bilet aldım bile"

"3 bilet mi?"

"Evet annem ben ve sen"

"Serdar lütfen böyle birşeyi neden istediğini söyler misin?"

"Tamam söyleyecem ama dışarıda olmaz içeri girelim öyle"

Dışarıda olduğumuzu demesiyle fark etmiştim bu sıralarda o kadar anormal şeyler yaşadığım için basit şeyleri unutuyordum.

Kenara çekilip Serdar yüzbaşı'yı içeri aldım.

Salona geçip ikimiz için Nescafe yapmak için mutfağa geçmiştim yanınada küçük çikolata da koydum.

"Kahvelerimizde geldiğine göre hadi anlat bakalım"

"Öncelikle sakin olmanı istiyorum Aylin metanetini koruman gerekiyor."

"Dinliyorum"

"Mert'in amcası daha doğrusu hiç görüşmediği amcası belki bilmiyorsun diye söylüyorum. Orhan Kara"

"Daha önce değil görmek ismini dahi duymadım"

"Amcası burada Van'da senin mahallen de görünmüş en son benim Bahar'ı aldığım gün park ta Ayla Aktan ile konuşurken görüntülenmiş"

"Ne? Serdar sen ne dediğinin farkındamısın burada ne işi var."

"Aylin onların istediği Mert'en geriye kalan kızı Bahar istiyorlar ben o gün Bahar'ı almasaydım benden sonra yada önce onlar alıcaktı."

"İyide Bahar'ı neden istiyorlar?"

"Bunu bizde bilmiyoruz bilmediğimiz için onları yakalayana kadar sizin burada Van'da olmamanız gerekiyor."

"Şimdi anladım o gün Ayla kızımı neden parkta tek bıraktığını korkuyorum komutan bunlardan"

"Korkma ben yanındayım size birşey olmaması için elimden geleni yapacağımdan emin olabilirsin şimdi benimle geliyormusun?"

"Geliyorum"

"Tamam sen çanta hazırlayıp beni ara kapıya 2 asker bırakıyorum sizi korumaları için merak etme birşey olmayacak."

"Sana güveniyorum"

∆∆∆

SERDAR YÜZBAŞI'DAN

Aylin'in evinden çıkıp lojmana geldim anneme onunla gideceğimi söylemem gerekiyordu.

Kapıyı çaldım

SEVDALUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin