*2*

19.3K 492 3
                                    

KADER

Karşımdaki askere bakıyordum daha doğrusu Serdar'a oda şaşkındı.

"Sen.... Burada ne arıyorsun?"

"Asıl sen ne arıyorsun? Ben burada hemşireyim"

"Ne yeni hemşire sensin bende burada askerim yüzbaşı"

"Anladım"

Daha fazla konuşmasına izin vermeden gerekli malzemeleri alıp yanına gittim.

Oda bu sırada üzerini çıkarmıştı.

"Yalnız yüzbaşım kolunuzun durumu kötü duruyor."

"Sen hemşire değilmisin bak işte"

Sinirlenmiştim ben yalnızca bir hemşireydim doktor değil

"Yüzbaşım ben sadece bir hemşireyim doktor değil kolunuz mikrop kapmış ve etrafında beyazlıklar oluşmuş buna tıbbi müdahale lazım burada size sadece intihap kurutucu iğne yapabilirim"

"Gidemem burada yap ne gerekiyorsa"

Anlaşılan bu adam başıma bela olucaktı gerekli iğneyi yapıp kremde sürüp sarmıştım gerekli uyarımı yapıp malzemeleri toplayıp kızımın yanına gitmiştim oda çıkmıştı akşama kadar boş boş oturmuştum çok gelen asker yoktu çok kötü olanlarıda hastaneye gönderiyordum doktorumuz olmadığı için

Akşam saat 7 çıkmıştım karakoldan evime geldiğimde hemen üzerimi değiştirip birşeyler atıştırıp kızımıda uyutup kendimi yatağıma atım bugün çok kimse olmakasına rağmen çok yorulmuştum.

Ertesi günü yataktan zor kalmıştım buranın havası çok soğuktu İzmir'e göre dolabımın karşısına geçip kendime siyah takım çıkarıp giydim kızımada tutumunu giydirip kaşe montumu giyip evden çıkmıştım karakola girdiğimde Serdar yüzbaşıyı gördüm eğtimde olmalıydılar saat erken olmasına rağmen dinç duruyorlardı.

Revire geçip ilaç dolabını düzenlemeye başladım.

∆∆∆

SERDAR YÜZBAŞI'DAN

sıkı bir egitimden sonra mola vermiştik uzun zamandır göreve gitmiyorduk bu sessizlik hiç iyi değildi hepimizde farkındaydık

"Komutanım albay sizi çağırıyor."

"Tamam asker"

Albayın odasına girdim hemşirede buradaydı.

Çıkmasını beklerken konuşulan birkaç şeye şahit olmuştum

"Kızım kocan sorun çıkarsa bile korkma size birşey yapamaz burada güvendesiniz askeriyeye giremez"

"Albayım size ne kadar teşekkür etsem az bana çok yardımcı oldunuz"

"Sorun değil bir sıkıntın olursa çekinme sende kızım sayılırsın burada bize emanetsin"

SEVDALUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin