Kinyitottam az ajtót és beléptem a sötét helyiségbe és egyből elámultam. Nagy, tágas szoba volt aminek a tetején volt egy kicsit ferde plafon gondolom hogy szintén egy tető miatt.
- Én azt hittem hogy ez a garázs... - motyogtam halkan majd jobban körbe néztem a szobában.
A falak halvány szürkére voltak festve, az ablakon redőny is volt, a sötét parkettával lefedett padló közepén egy négyzet alakú szintén sötét szőnyeg terült el és egy nagy ágy is volt az egyik sarokban.
- Ez a meglepetésed. - mondta mosolyogva Evan és átkarolta a vállamat.
- Nagyon köszönöm. - ámuldoztam teljesen elképedve.
- Gondoltuk örülnél ha te kapnád meg a vendégház részt. De a nagyobb rendezkedéssel megvártunk, nem akartuk mi megcsinálni nélküled, mégis csak a te szobád. - mesélte Bea mosolyogva majd lassan megfordult és kiment a szobából hogy egyedül maradhassak Evannel.
- Na? Így már hajlandó vagy itt leélni az életedet hátralévő részét bezárkózva? - kérdezte a férfi mosolyogva.
- Megölelhetlek? - kérdeztem kicsit kínosan de csak nevetve kitárta a kezét én pedig egy rövid időre átkaroltam a férfit de gyorsan el is engedtem mert nem akartam még kellemetlen helyzetbe kerülni.
Mi is gyorsan kisiettünk Bea után aki eközben kiment a ház elé és elkezdte behozni a dobozokat. Evan persze egyből fel volt háborodva, hogy nehogy már egy ifjú hölgy pakolja a mi holminkat ezért, hogy megmentse barátnőjét inkább engem fogott gyerekmunkára.
Odamentem a faterom mellé, aki épp egy hatalmas dobozt próbált felemelni sikertelenül majd kérőn rám nézett mire mosolyogva megráztam a fejem és így, már ketten valahogy sikerült bevinnünk a dobozt a házba. Persze nekem nem volt nehéz és szinte én vittem egyedül, de nem akartam hogy Evan beégjen a barátnője előtt, én pedig nem akartam lebukni...
Bea még nem tudja hogy farkas vagyok, és nagyon nem is szeretném ha tudná, amúgy se hiszem hogy megint nagyon aktívan fogok farkaskodni, csak valahogy le kell győznöm az erdő fura hívogatását, a teliholdakat és a többi farkast is feltűnés mentesen.
A teliholddal még nem tudom mit kezdjek, régebben volt egy szobám a tömbház alagsorában ahova az emberek nem jártak be soha és ott nyugodtan tombolhattam. Viszont most egy kis házban élünk ahol nem nagyon tudok semmilyen pincéről vagy holdfénytől fedett helyről.
A többi dobozt már legalább sikerült egyedül is elvinne a drágalátos, erős apuspajtásomnak így már nyugodtan végezhetem a dolgom és rekord sebességgel szállítottam be a cuccamiat mert meg kell hogy mondjam már nagyon álmos voltam és csak aludni akartam.
Szerencsére gyorsan végeztünk, csak lehánytuk a dobozokat a nappali közepére, majd én úgy ahogy voltam bedőltem az ágyamba és egyből el is aludtam.
Másnap fél tíz körül érkeztek meg a bútorszállítók is és így már délben ki kellett szállnom az ágyból és segítenem a többieknek...
A nap végére már minden régi bútor a házon belül volt és Evan felajánlotta hogy holnap, amíg ő elrendezi nagyjából a többit mi menjünk el Beával szerezni új bútorokat is amik még nincsenek. Írtunk is egy listát, mert bár én inkább spontán ember vagyok addig a gerle pár szeret mindent előre tervezni és biztosan letudni.
Asztal már volt de székek nem így a harmadik nap reggelén párnákon kellett ennünk a megrendelt kaját mert még kanapénk nem volt a sütőnk meg nem volt beszerelve...
- Ha majd végre működni fognak a szükséges konyhai kellékeket akkor majd főzök nektek valami finomat fiúk. - ajánlotta fel kedvesen Bea mire Evan köszönetképpen nyomott a homlokára egy puszit..
YOU ARE READING
Farkastörvény
Werewolf!!!BoyxBoy!!! Kyle egy nem túl hétköznapi tini akit a szülei régi barátja nevelt fel. Ám a szürke életük megváltozik amikor a fiatal nevelőapja megismer egy kisvárosi nőt és elhatározzák hogy összeköltöznek. Kicsit fura életük volt idáig mivel Kyle...